Alming skrev:2592509Lånade en Suzuki DRZ 400 idag, och körde en mindre sväng på 20 mil, grus varvat med skogsstigar. Duktigt skoj.
Ser skönt ut. Ni slapp ju snö oxå..
Alming skrev:2592509Lånade en Suzuki DRZ 400 idag, och körde en mindre sväng på 20 mil, grus varvat med skogsstigar. Duktigt skoj.
Ja ge mig pm, jag vill haRash skrev:2607899Du har pm inom 24h
Alming: Aldrig sett Bus-Bos hoj...
Gottis skrev:2584432Hittade några bilder från B-rejset som gick i Regn från Mantorp där jag körde in på en 7 Plats med halvt fungerande Frambroms första bilden är taget på andra varvet där jag konstarterar at bromsen inet funkar så himmla bra missar bromspunkten med en hel del meter och får hela fältet före mej
andra bilden är tagen i mitten av racet försöker köra upp mej och lyckas hyffsat alltigt roligt att se lite bilder på sej själv nu efter säsongen
IRON MAN skrev:2608861Titta på 3:e platsen
#99 råks
Alming skrev:2624478Tips Fabbe, släng upp en hojrelaterad bild och du torde kunna komentera så mycket du vill.
"Inlägg utan hojrelaterade bilder tas bort"
i övrig håller jag med dig till viss del, att kommentera en bild är inte att spamma sönder.
Alming skrev:2624478Tips Fabbe, släng upp en hojrelaterad bild och du torde kunna komentera så mycket du vill.
i övrig håller jag med dig till viss del, att kommentera en bild är inte att spamma sönder.
Gottis skrev:2624501Problemet är att det blir spam va det
Fabbe skrev:2624511Man måste för fasen få kommentera andras bilder, jag ser inte meningen i att lägga upp bilder i en sån här tråd utan att kunna få kommentera?
Ska vi sen vara ännu värre nu då o slänga upp en bild för varje kommentar? Tar upp mer bandbredd & serverutrymme. Knappast en win-win situation.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|