Alming skrev:26265801. Vänster bild är tillägnad blomman.
2. Höger är bara en väg jag många gånger drömt om att köra enduro på.
Kråkberget, terrängövningsspår i skövde.
Paser skrev:2627101@Alming bild nummer 2, hur tar man sig dit?
Skulle va grymt kul att prova på!!
Karta?
Måste ju ha ngt bra ställe att åka till nu när man ska köra både lördag och söndag
Det är inga konstigheter, kör E20 mot Sthlm tills du kommer till skara där du tar väg 49 mot Skövde, sväng höger i första rondellen efter att du har passerat Cementa, fortsätt fram till Fabiansrondellen där du tar vänster, sen första höger, under stora vägen, höger direkt efter och ut i dyngan. Kan förekomma militär aktivitet där men det är vad jag vet inte avlyst mark utan öppen för allmänheten.Paser skrev:2627101@Alming bild nummer 2, hur tar man sig dit?
Skulle va grymt kul att prova på!!
Karta?
Måste ju ha ngt bra ställe att åka till nu när man ska köra både lördag och söndag
Bus-Bo skrev:2627227Det är inga konstigheter, kör E20 mot Sthlm tills du kommer till skara där du tar väg 49 mot Skövde, sväng höger i första rondellen efter att du har passerat Cementa, fortsätt fram till Fabiansrondellen där du tar vänster, sen första höger, under stora vägen, höger direkt efter och ut i dyngan. Kan förekomma militär aktivitet där men det är vad jag vet inte avlyst mark utan öppen för allmänheten.
GRYM resa träffade många nya vänner där!JONQAS skrev:2631661Haha! Hade hur mycket bilder som helst här ifrån! Lovar lägger inte ut dom bilderna folk kan känna sig stötta över...
Här e en på the gang som var med iallafall!
2005 februari runt 27, 28 nånting...
OJ! glömde måste vara en bild mäYamaha farfar skrev:2631687GRYM resa träffade många nya vänner där!
vi hade riktigt roligt den resan
Borde göra om den men nog svårt att få tag i en buss som tillåter oss att vara oss själva på de sättet
emmigirl skrev:2632079Alming har ju tagit buss kortet nu
Det är bara till att hyra en buss och snylta för honom så har vi en chaufför hehe!
Sen har jag en arbetskamrat som äger en stuga i Trysil man kanske kan hyra den en helg
Här kommer en trevlig bild...
Tyvärr så har man inte råd med sådana julklappar, än....
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|