Bilder Bogesund 080730

Speedy

Potatoesmc.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trosa
Hoj
GSXR1000 -06, svart, snabb
Haha, trots att det fotas och filmas en del i mitt gäng är det mest stunt och det sysslar inte jag med så jag finns knappt med på bild, riktigt kul att dom du tog dessutom blev så bra, jag är nöjd som ett barn efter ett bra besök av tomten...:tummenupp

Fredrik:yoparty
 

Holtis

Ny medlem
Gick med
1 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha XT660X -08
Haha, trots att det fotas och filmas en del i mitt gäng är det mest stunt och det sysslar inte jag med så jag finns knappt med på bild, riktigt kul att dom du tog dessutom blev så bra, jag är nöjd som ett barn efter ett bra besök av tomten...:tummenupp

Fredrik:yoparty

Härligt att höra, förgyllde även er site med några bilder... satt och funderade på om collaget med dig och ILDucce skulle passa på er site också, under rubriken "Förstahjälpen":tungan

Trevligt att träffas, du kommer säkert att fastna fler gånger...:tummenupp
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Kan ju va lite pinsamt om nån hamnar på bild ,som sagt till frugan: "Älskling,tyvärr,de ringde från jobbet,,måste sticka dit ett par timmar".
PM:a fotografen om det är nåra probs.Som Holtis säger .de flesta tycker det är kul..även om kvalite'n ibland e si o så.(från min sida iaf)
Och återigen ,,Ta't lugnt,,det blir bra bilder ändå :)
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Kan ju va lite pinsamt om nån hamnar på bild ,som sagt till frugan: "Älskling,tyvärr,de ringde från jobbet,,måste sticka dit ett par timmar".

då är de nått som är fel, å för de andra så är de ju inte ens kul å köra om man måste smyga med det.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top