De är lugnt... Spam och jag har en PM dialog, så det är lugnt, förmodar att alla här inne vet att det även finns moral och etik, vi hänger aldrig ut någon, eller visar skyltar osv. förutom när någon "vill" eller godkänner det.
Grymma bilder du tar. Använder du en digital systemkamera med kraftullt objektiv??
Tyvärr är det 10 procent som borde se över sin egen skyddsutrustning inför nästa tur.
Jag tycker inte bilderna kränker någon (Inga nummerskyltar visas och nästan alla kör med integralhjälm. Bilderna visar i sig inga "olagligher" heller.
Bra reflektion ang skyddsutrustningen... Har valt att inte lägga ut dem som åker i "prasselbyxor" och flippflopptofflor... en del skrämmande faktiskt, men grymt nice att möta andra hojåkare som är som en annan... oavsett om det är 37 grader så sitter kläderna och skydden där de skall...
Jag använder en Canon 40D med lite olika gluggar, man stpr ju rätt nära vägen så det är en utmaning att försöka panorera ett "objekt" på 1,5 meters avstånd som kommer i 140km/tim
därför blir det lite taskig rörelsekärpa i dessa bilder, drömmen är att stå ca 15-20 meter från och köra med 300mm gluggen och panorera hela böjen...men men... nu är det 70-200 & 18-50 mm gluggarna som får sköta jobbet