känner killen med den mattsvarta e30:n
m3 motor som e duktigt masserad med en mega turbo...går sjjuuuukt bra...
se mera på www.limmet.se
m3 motor som e duktigt masserad med en mega turbo...går sjjuuuukt bra...
se mera på www.limmet.se
Jonathan skrev:2088016Den här fick jag på vägen dit med i Uppsala kl 06.00.
Nu vet jag en som kommer bli glad på det här forumet iaf
Gissa vad koden betyder
Amen brother!hållundan skrev:2087483Jäklar så infernaliskt löjligt det är med dom där blåsta brudarna som knatar omkring överallt.
Låter som en strålande idé. Gay unite!Martin skrev:2088981Amen brother!
Det är så grymt löjligt så jag vet inte om jag ska eller
-edit-
Hohoo, såg att bögkommentaren var den första som dök upp som svar på ditt inlägg, klassiker!
Jag är också bög då, ska vi bli ihop hållis?
Kan du ha dom på dig i sängen kanske?hållundan skrev:2089051Låter som en strålande idé. Gay unite!
Får jag testa dina frekca skor då?
Thundercat skrev:2087612
hållundan skrev:2089051Låter som en strålande idé. Gay unite!
Får jag testa dina frekca skor då?
kajlyl skrev:2089407Två polare håller på och klipper ihop en film (iof mest om saabar, dom är lite konstiga) kan ta o slänga upp en länk sen.
Oskarshamnstjej skrev:2090852Till er killar/män..eller vad ni nu är..
Brudar som inte gjort någon plastikoperation..(förstorat brösten,röven,läpparna)...Och är sådana här modeller..Är det fel på dom också då eller?
Dom är ju iaf sig själva,och ingen annan eller vad man ska säga.
och brudarna som går runt där som förstorat lite vad som har ju bara dåligt självförtroende.orka bry sig om dom..gillar man dom så gör man ..gör man inte..så håll munnen stängd..
GuW skrev:2090985Nja, grundfelet ligger väl hos dom ölmagade 45åriga män som tycker att "lite söta tjejer måste vi väl hyra in, dom kan ju IAF höja stämmningen lite även om grejerna vi visar upp inte är märkvärdiga, alltid kåtar dom upp lite bondpojkar..."
Nästa fel ligger hos söta tjejer som inte tar avstånd från att ställas ut som välborstade pudlar, dom som nöjer sig med att bli berömda för att dom "modellar" på mässor.
Sista felet ligger hos tjejer som inte är modellsöta, men lägger ner tid, pengar och operationer på att se ut som man "ska", för att sedan bli utställda som pudlar på mässorna...
du har bara tappat spänstenN.Blomqvist skrev:2091611Äääääsch... Anorektiska tonorsluder som sminkar sig med sprayburk har, och kommer, alltid att finnas på mässorna.
Jag har ingenting emot dom, men jag fattar inte varför dom alltid ska ha så lite kläder på sig.
Jag tror många av dom skulle se mycket bättre ut i normalare klädsel och korservativare sminkning.
Men efter flera år som utställare på mässor så ser man dom knappt längre. -Man blir avtrubbad.
Eller så har jag blivit gammal...
Så är det nog...-Rosen- skrev:2091614du har bara tappat spänsten
-Rosen- skrev:2087634undrar vad som skulle hända om någon var så kylig att han sa "flytta er ni står ivägen för bilen" när tjejerna posar
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |