Bilder Elmia -06!

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
känner killen med den mattsvarta e30:n
m3 motor som e duktigt masserad med en mega turbo...går sjjuuuukt bra...
se mera på www.limmet.se

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Ingen mer som har bilder eller filmer? jag var där men de ja va me trötta efter 2 hallar :huvet

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
hållundan skrev:
2087483 Jäklar så infernaliskt löjligt det är med dom där blåsta brudarna som knatar omkring överallt.
Amen brother!
Det är så grymt löjligt så jag vet inte om jag ska :rofl eller :gråta

-edit-
Hohoo, såg att bögkommentaren var den första som dök upp som svar på ditt inlägg, klassiker!
Jag är också bög då, ska vi bli ihop hållis?

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Martin skrev:
2088981 Amen brother!
Det är så grymt löjligt så jag vet inte om jag ska :rofl eller :gråta

-edit-
Hohoo, såg att bögkommentaren var den första som dök upp som svar på ditt inlägg, klassiker!
Jag är också bög då, ska vi bli ihop hållis?
Låter som en strålande idé. Gay unite!

Får jag testa dina frekca skor då?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Alltså monter brudar är helt okej, om dom håller sig till sånt dom kan, att dela ut gratisgodis och flygblad, slänga sött med håret, puta med rumpa,bröst och förstorade läppar, och fnittra åt allt och alla..
Man undrar hur många timmar det har gått åt framför spegeln för att få till en pose där allt putar maximalt samtidigt.

Kan dom genuint ingenting om fordonet ifråga så ska dom hålla sig långt bort ifrån det.
Brudar som promotar sina egna fordon har jag inget emot.

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
hållundan skrev:
2089051 Låter som en strålande idé. Gay unite!

Får jag testa dina frekca skor då?

Nu tror jag du är bakfot, du är ju lila och dvärg?

Jag gillar fresten brudar, men lite fånigt är det väl?
Det hade inte käns lika konsigt om dom hade haft liiite mer kläder :va

Men det är väl många bönder och raggare som aldrig får nån hud som gillar det, därför dom finns...

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Jag var där o plåtade lite, inte speciellt imponerad. Två polare håller på och klipper ihop en film (iof mest om saabar, dom är lite konstiga) kan ta o slänga upp en länk sen.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
kajlyl skrev:
2089407Två polare håller på och klipper ihop en film (iof mest om saabar, dom är lite konstiga) kan ta o slänga upp en länk sen.

Ja, jag håller med, är inte filmen enbart om SAAB'ar så är dina polare konstiga, jag menar, vad annat av intresse kan det finnas på en BIL mässa...

Släng upp länken bara!

(Näe, jag är inte alls så SAAB-fanatisk som det låter, men alltid retar det någon, jag har IOFS bara haft saab, men det är helt och hållet av praktiska skäl, jag har god tillgång till specialverktyg och kunnande om jag mot förmodan skulle behöva skruva i dom, men det gäller ju numera både Opel och Daewoo/Chevrolet vilket jag också skulle kunna tänka mig att frakta arslet i)

Rift

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2005
Hoj
Klr 600 motard
Alltså,, grabbar eller vänta grabbar ni är fan äldre än mig :7peta och kolla,, hur patetiskt är det inte att bedömma människor på det sättet ni gör nu? jag struntar fullstängdigt om ni är "ironiska" men ändå hoppas verkligen ni är det..

Jag har svårt att tro att dem är speciellt blåsta,, och det sättet ni bedömmer dem är bara idiotiskt,, snälla håll er till de ni kan iställt snacka sporthoj och möjligvist lite om bilar men att bedömma människor som ni gör fyfan spy känsla,, inte minst kränkande,,

Det är deras jobb att stå och modella,, hör det till att vara blåst då? det är ju samma sak som att dra alla datatekninker för att vara nördar och ha glas ögonen "bara ett exempel"

bort med fördommar och snälla ni var bara tysta innan ni lär känna någon :fatta!

patetiskt att jag ens ska behöva skriva detta,, och jag som 17 år kanske inte tar skruv i era huvuden pga min ålder,, men förfan akta era tungor :4skrika

"ta åt er ni som känner er träffade"

Last edited:

Oskarshamnstjej

>Liten Men Kaxig<
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
Honda cbr 125
:va Till er killar/män..eller vad ni nu är..
Brudar som inte gjort någon plastikoperation..(förstorat brösten,röven,läpparna)...Och är sådana här modeller..Är det fel på dom också då eller? :va
Dom är ju iaf sig själva,och ingen annan eller vad man ska säga.
och brudarna som går runt där som förstorat lite vad som har ju bara dåligt självförtroende.orka bry sig om dom..gillar man dom så gör man ..gör man inte..så håll munnen stängd..

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Oskarshamnstjej skrev:
2090852 :va Till er killar/män..eller vad ni nu är..
Brudar som inte gjort någon plastikoperation..(förstorat brösten,röven,läpparna)...Och är sådana här modeller..Är det fel på dom också då eller? :va
Dom är ju iaf sig själva,och ingen annan eller vad man ska säga.
och brudarna som går runt där som förstorat lite vad som har ju bara dåligt självförtroende.orka bry sig om dom..gillar man dom så gör man ..gör man inte..så håll munnen stängd..

Nja, grundfelet ligger väl hos dom ölmagade 45åriga män som tycker att "lite söta tjejer måste vi väl hyra in, dom kan ju IAF höja stämmningen lite även om grejerna vi visar upp inte är märkvärdiga, alltid kåtar dom upp lite bondpojkar..."

Nästa fel ligger hos söta tjejer som inte tar avstånd från att ställas ut som välborstade pudlar, dom som nöjer sig med att bli berömda för att dom "modellar" på mässor.

Sista felet ligger hos tjejer som inte är modellsöta, men lägger ner tid, pengar och operationer på att se ut som man "ska", för att sedan bli utställda som pudlar på mässorna...

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
GuW skrev:
2090985 Nja, grundfelet ligger väl hos dom ölmagade 45åriga män som tycker att "lite söta tjejer måste vi väl hyra in, dom kan ju IAF höja stämmningen lite även om grejerna vi visar upp inte är märkvärdiga, alltid kåtar dom upp lite bondpojkar..."

Nästa fel ligger hos söta tjejer som inte tar avstånd från att ställas ut som välborstade pudlar, dom som nöjer sig med att bli berömda för att dom "modellar" på mässor.

Sista felet ligger hos tjejer som inte är modellsöta, men lägger ner tid, pengar och operationer på att se ut som man "ska", för att sedan bli utställda som pudlar på mässorna...

:Bugar :tummenupp

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Hoj
2020 Harley-Davidson Ultra Limited
Äääääsch... Anorektiska tonorsluder som sminkar sig med sprayburk har, och kommer, alltid att finnas på mässorna.

Jag har ingenting emot dom, men jag fattar inte varför dom alltid ska ha så lite kläder på sig.

Jag tror många av dom skulle se mycket bättre ut i normalare klädsel och korservativare sminkning.

Men efter flera år som utställare på mässor så ser man dom knappt längre. -Man blir avtrubbad.

Eller så har jag blivit gammal... :tomten

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
N.Blomqvist skrev:
2091611 Äääääsch... Anorektiska tonorsluder som sminkar sig med sprayburk har, och kommer, alltid att finnas på mässorna.

Jag har ingenting emot dom, men jag fattar inte varför dom alltid ska ha så lite kläder på sig.

Jag tror många av dom skulle se mycket bättre ut i normalare klädsel och korservativare sminkning.

Men efter flera år som utställare på mässor så ser man dom knappt längre. -Man blir avtrubbad.

Eller så har jag blivit gammal... :tomten
du har bara tappat spänsten :tomten

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Hoj
2020 Harley-Davidson Ultra Limited
-Rosen- skrev:
2091614 du har bara tappat spänsten :tomten
Så är det nog...

Är det när man hellre tar en sväng med hojen än en sväng mellan lakanen med frun som man märker att man tappat det? :tuttar

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
-Rosen- skrev:
2087634 undrar vad som skulle hända om någon var så kylig att han sa "flytta er ni står ivägen för bilen" när tjejerna posar :confused:

hade varit klockrent, skabbiga monter-strippor impar föga.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...