Chrille skrev:Gubbstuff, ser du vad det är för hoj och vad som är i bakgrunden??
Det där bör vara killen som dök ihop till en rödflagga i Esset åp R600-träningen.
Chrille skrev:Gubbstuff, ser du vad det är för hoj och vad som är i bakgrunden??
Det där bör vara killen som dök ihop till en rödflagga i Esset åp R600-träningen.
Bj.O.rn skrev:Mer bilder, meeeeeeer!![]()
/B
Chrille skrev:Ursäkta att jag säger det men under årets gång har du transformerat R1'an till den absoluta definitionen av ratracer (ratbike). Ett av depåns mest uppseendeväckande ekipage... och fort går det...
ZoulFly skrev:Eeeehhh??? Porque??? Ja, inte är den världens fräschaste, det kan jag ju hålla med om. Men RATBIKE känns väl lite att ta i...även om jag inte är helt missnöjd med utnämnandetFast nu ska den kanske säljas så det vore bra om man kunde haussa den lite istället...hur det nu ska gå till.
#11 skrev:Bilden på Sälflugan i aktion med sin ultrasnabba R1a är mycket bra och det ser ju faktist ut att gå fort![]()
Det stod ju fotografer i varje buske så nog måste det finnas fler än 2 kort i från LMS B-race.
SNÄLLA jag vill se mer![]()
Goodstuff skrev:Den där glassade snacpellen McB borde posta sina hundratals bilder nu!
Bj.O.rn skrev:Japp, plus att de av alla saknade bilderna från R1000 på SO-finalen fortfarande inte kommit ut någonstans... surkartsmiley..![]()
/B
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |