Bilder från "Lygnernring"

Pegaso

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2004
Hoj
Triumph Sprint ST
Kommer ju två 90-gradare nån kilometer ifrån där vi satt, alleles vid en gård/hus, om det nu är det som föregående talare menade, men det finns inget bra ställe att sitta på, där vi satt var ju perfekt (ur viloperspektiv):tungan

Jasså, du såg oss?:tummenupp

Jepp dom jag pratar om men har för mig att bonden där spiller lite disel ibland.
Jo jag såg er och ni mig jag e på bild 1 :)

Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jepp dom jag pratar om men har för mig att bonden där spiller lite disel ibland.
Jo jag såg er och ni mig jag e på bild 1 :)

Ja, och kommer man från fjärås så är det ju en ganska stor utfart(vägen till Rinna) på högersidan efter vänsterkurvan. Lite farligt men helt klart kul parti, dock så släpper jag alltid av där pgr. av gruset, man vet aldrig när nån raggare i Volvo 740 har dragit ut en stor hög i vägen.:näsblod Prova att svänga höger efter svängarna, in mot Rinna, lite gropig väg men fin natur, om man vill kolla lite på sånt:)

Kul att det satt en sporthojare på första hojen vi såg/fotade:tummenupp :yoparty

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Idag stod vi på norra sidan, ca 1 km från Fjärås kyrka.
Dagens skörd:tummenupp Någon som känner igen sig? Med R1an kom även en nyare blå R1 och en silvrig Z1000/750:tummenupp

Min favorit:yoparty
PICT7457.jpg

PICT7459.jpg

PICT7460.jpg

PICT7461.jpg

PICT7462.jpg

PICT7463.jpg

beckaa

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
Triumph TT600 -02
Alltså nån får ta och visa mej den vägen! eller är det svårt att hitta? =)

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
-
Bara och kolla på en karta. Vägarna går på var sin sida av sjön från Fjärås i väster till Sätila i öster.

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S
När blir nästa visit där jag bor ju bara 500 meter ifrån typ i fjärås centrum ???

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Lite bilder från förra året

Bifogat

• DVD 1685.jpg
    DVD 1685.jpg
    140.8 KB · Visningar: 52
  • DVD 1676.jpg
    DVD 1676.jpg
    119.1 KB · Visningar: 53
  • DVD 1669.jpg
    DVD 1669.jpg
    113.5 KB · Visningar: 58
  • DVD 1690.2.JPG
    DVD 1690.2.JPG
    114.7 KB · Visningar: 49

MarkusB

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Fireblade -07
Vi kanske ska åka ett gäng om inte tisdag, så garanterat på Torsdagen om det är bra väder. Var själv och rekade där idag första gången. De som vill med då kan ringa mig på 0739965323.

/Markus

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Vi kanske ska åka ett gäng om inte tisdag, så garanterat på Torsdagen om det är bra väder. Var själv och rekade där idag första gången. De som vill med då kan ringa mig på 0739965323.

/Markus

Skriv gärna i denna tråden lite i förväg om ni åker, gärna med uppskattad tid då ni kommer köra runt sjön. Så kanske vi kommer ut och fotar lite:tummenupp

När blir nästa visit där jag bor ju bara 500 meter ifrån typ i fjärås centrum ???

Det kan hända att det blir imorgon om vi inte har något bättre för oss:gnissla :)
Troligtvis runt 13-16-tiden. Skicka ditt nummer så kan jag ringa om vi ska ut och fota, så kan du köra fram och tillbaka så har vi något att fota:) Lite tråkigt att stå där i en timma och bara få en bild på en "riktig" hoj.

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Skriv gärna i denna tråden lite i förväg om ni åker, gärna med uppskattad tid då ni kommer köra runt sjön. Så kanske vi kommer ut och fotar lite:tummenupp

Det kan hända att det blir imorgon om vi inte har något bättre för oss:gnissla :)
Troligtvis runt 13-16-tiden. Skicka ditt nummer så kan jag ringa om vi ska ut och fota, så kan du köra fram och tillbaka så har vi något att fota:) Lite tråkigt att stå där i en timma och bara få en bild på en "riktig" hoj.

Nästan helt säkert att iaf jag kommer vara där :tummenupp Så ut och kör på lygnernring imon :D

Lite fler biler från idag

PICT0006.jpg

PICT0007.jpg

PICT0008.jpg

img_3970.jpg

img_3980.jpg

img_3982.jpg

img_3971.jpg

Last edited:

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S

En annan bär upp sverige för tillfället känns som man e ensam att jobba förtillfället jobbar till 16,30 så blir senare.
Men nummret e iallafall 0702840002
Mikael

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Vi åker ut strax. Blir norra sidan igen tror jag. Ut och kör med er!:tummenupp :yoparty Är ni intresserade av exakt possition eller liknande så är det bara att ringa mig på 0708374312:tummenupp

Last edited:

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Här kommer lite stuntbilder på Zarrell:tummenupp :yoparty Tagna vid grustaget i början på norra sidan från fjärås sett:tummenupp

PICT7477.jpg

PICT7479.jpg

PICT7480.jpg

PICT7481.jpg

PICT7487.jpg

PICT7488.jpg

PICT7492.jpg

PICT7498.jpg

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept