Bilder från "Lygnernring"

Alstare

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2006
Hoj
K1 1k
Missade ju tydligen plåtandet med en hårsmån igår :tummenner
Får väl ha koll på denna tråden så man "råkar" åka förbi nån gång när ni är ute och plåtar! :)

Åkte iaf mitt första varv runt sjön någonsin, sjukt najs väg, speciellt södra sidan! :yoparty
Var dock nära att gå rakt fram i den första av 90 gradarna (norra sidan) som nämnts tidigare, så där är det ju läge att se upp om man e lika grön på lygnern som jag! :mattias

Träffade den fotande Kba-maffian (limez, MR.duDe och zarrell) på McD vid kungsmässan efter varvet. Tack för trevligt sällskap! :tummenupp

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Körde Lygnen runt med BMW CS i våras men med mitt teflonminne så kommer jag inte ihåg den. Hänger gärna på med guide någon dag. :)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
vad är det för kamera bilderna är tagna med?

Mina är tagna med en Limited Label ICON 8100 (änvänder "sport-läget"):tummenupp
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=96254&s=sponsor

Missade ju tydligen plåtandet med en hårsmån igår :tummenner
Får väl ha koll på denna tråden så man "råkar" åka förbi nån gång när ni är ute och plåtar! :)

Åkte iaf mitt första varv runt sjön någonsin, sjukt najs väg, speciellt södra sidan! :yoparty
Var dock nära att gå rakt fram i den första av 90 gradarna (norra sidan) som nämnts tidigare, så där är det ju läge att se upp om man e lika grön på lygnern som jag! :mattias

Träffade den fotande Kba-maffian (limez, MR.duDe och zarrell) på McD vid kungsmässan efter varvet. Tack för trevligt sällskap! :tummenupp

Ja vägen är lite farlig, men efter 50-100 varv så lär man sig den:) :yoparty
Ja det var trevligt att träffa sporthojare i byn med "sh-tröja" till och med:tummenupp Trevlig liten pratstund fick vi ju:) :tummenupp

Kan hända att vi åker ut idag igen, vi får se hur det blir.

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Vi kommer att stå i början/nästan mitten möjligtvis på norra sidan om ca 30 min :tummenupp

Alla som vill ha lite bilder på sig själva kan bara åka förbi :tungan :)

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S
Tog lite bilder idag på folk som åkte runt sjön men kan inte ladda upp dom här....Sämst!!

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Vi kommer ett gäng sporthojar imorgon som ska köra Lygnen runt, möte vid GP 11:00. Hänger ni på oss eller står ni på rad med kamerorna? :p

DrGonzo

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
SV650s
Jag åkte förbi ett rätt stort fotogäng strax efter kyrkan..trodde först det var en poliskontroll :skrämd Hittade även vägen till Seglora. Den var smal, kuperad, krokig och allmänt spännande!

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Vi kommer ett gäng sporthojar imorgon som ska köra Lygnen runt, möte vid GP 11:00. Hänger ni på oss eller står ni på rad med kamerorna? :p

Vi åker nog ut till ringen direkct. MR.duDe ska byta olja och jag ska försöka få ihop min hoj. Så det kan hända att vi inte hinner. Men vi bör hinna ut till kl 12:tummenupp

:)

o jag som tog ett varv för att testa på att bli fotad idag
lägger du upp nånannanstans då ?

schysst väder idag !!!
bra tur blev det oxo :D :tummenupp

Vi fick bilder på dig:tummenupp Såg att du bytte spår i kurvan när du såg oss för att få ett fetare nerlägg:)

Jag åkte förbi ett rätt stort fotogäng strax efter kyrkan..trodde först det var en poliskontroll :skrämd Hittade även vägen till Seglora. Den var smal, kuperad, krokig och allmänt spännande!

Hehe, jag märkte att du saktade in lite:) :D Fick bild även på dig:tummenupp
Lägger upp allt från idag lite senare:tummenupp

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen

Vi kommer nog stå längs med vägen, min och limez slö-125:eek:r går ju inte så särskilt snabbt :) Men lite foto kommer det nog bli :tummenupp

:)

o jag som tog ett varv för att testa på att bli fotad idag
lägger du upp nånannanstans då ?

schysst väder idag !!!
bra tur blev det oxo :D :tummenupp

Var det du som hae en Sporthoj-tröja? I så fall var det väl dig vi fotade i slutet av grustaget, början på norra sidan? Vi stog på var sin sida av vägen :tummenupp

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
IMG_0101.jpg

IMG_0097.jpg

IMG_0080.jpg

IMG_0067.jpg

IMG_0065-1.jpg

IMG_0064.jpg

IMG_0062-1.jpg

IMG_0061.jpg

IMG_0042.jpg

IMG_0036.jpg

IMG_0021.jpg

IMG_0004-1.jpg

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Här är mina bilder från idag:tummenupp Om ni undrar varför det blev en massa bilder på den röda TL1000S så är det Torak som stannade till och tjötade lite och sedan skulle visa sina slangnings-skills:) :rolleyes: :tummenupp
Blir nog en hel del bilder imorgon också:tummenupp :yoparty

PICT7511.jpg

PICT7512.jpg

PICT7513.jpg

PICT7514.jpg

PICT7515.jpg

PICT7523.jpg

PICT7522.jpg

PICT7521.jpg

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Tog lite bilder idag på folk som åkte runt sjön men kan inte ladda upp dom här....Sämst!!

Fixa en användare på photobucket.com och lägg upp bilderna där, sen klickar du bara på URL länken/IMG Code (längst ner av fyra länk-alternativ), så kopieras den automatiskt och sen klistrar du in den i ditt inlägg:tummenupp

Lätt som en plätt!

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Här är mina bilder från idag:tummenupp Om ni undrar varför det blev en massa bilder på den röda TL1000S så är det Torak som stannade till och tjötade lite och sedan skulle visa sina slangnings-skills:) :rolleyes: :tummenupp
Blir nog en hel del bilder imorgon också:tummenupp :yoparty

heh, schyrro, fastnade på två där trots allt, såg ut som att ni inte hann få upp kamerorna när jag smet förbi, :D :D hoppades ni skulle fått med den vita bilen som trodde han ägde vägen :gnissla

får se om man kanske hinner ut efter jobbet idag me,
:D

Zigge

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VFR 750 F -91
heh, schyrro, fastnade på två där trots allt, såg ut som att ni inte hann få upp kamerorna när jag smet förbi, :D :D hoppades ni skulle fått med den vita bilen som trodde han ägde vägen :gnissla

får se om man kanske hinner ut efter jobbet idag me,
:D

Vilken väg brukar ni åka ut till ringen/vilken går fortast?
E6:an eller? Den är ju så tråkig... :va

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Vilken väg brukar ni åka ut till ringen/vilken går fortast?
E6:an eller? Den är ju så tråkig... :va

brukar köra över Mölndal, dvs Balltorp alternativ Rävekärr, sen Lindome centrum mot Kungsbacka, där kan man sträcka ut lite och sen vänster i den första stora rondellen, mot Hjälm o sen Fjärås.

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras