Bilder från Rörken 030707

Buster

Speedking
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
cbr600rr, cbr1000rr, RSVR
Ugluk skrev:
:cool:

Jag tvivlar på att jag sett någon köra under 50 sekunder de tre år jag verkat på rörken. Under minuten är snabbt, men flytet är viktigare.. Den snabbaste klockning jag sett personligen var 52s.

Jasså är ni så långsamma. Jag blev iallafall klockad till 49s med min plastraket.
Måste vara de där vindfångande-lurviga mössorna alla har som slöar ner.

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Tinatjejen skrev:
ups.. det är INTE jag som står å petar på Kryptos nya hoj i bakgrunden :rodnar :rolleyes: :p

:D
Där ser man... Även du passar du på att stå och drömma bredvid pärlan ;)

Buster skrev:
Jasså är ni så långsamma. Jag blev iallafall klockad till 49s med min plastraket.

Jag tror den lurviga luvan har motsatt effekt. När någon ser mig i backspegeln blir de så förskäckta så varvtiderna sjunker betydligt :crash

Vad gäller vindfångandet för min del så har jag ju nu kompenserat genom att köpa en hoj med 43 hästkrafter mer än den gamla :D

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Kryptonit skrev:
:D
Där ser man... Även du passar du på att stå och drömma bredvid pärlan ;)

asch.. drömma vet jag inte. (mardrömmar om försäkringspreimerna då kanske :rolleyes: )
Du stod ju bredvid och gav mkt utförliga svar :p
Det enda jobbiga med Rörken är att Mega mopparna å min imopparna sätter igång, då hör man ju knappt va folk säger.

Har vi nånsin träffats och INTE sagt "va?" "va sa du?" etc. ? *s*
Fast de e lite bättre på Rörken än i Gokart hallen i S-tälje iaf.. Lite maffiga ljud från motarderna där inne..
Inte visste man då att man skulle träffa alla de människorna varje måndag sen heller :D

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Tinatjejen skrev:
asch.. drömma vet jag inte. (mardrömmar om försäkringspreimerna då kanske :rolleyes: )
Du stod ju bredvid och gav mkt utförliga svar :p
Det enda jobbiga med Rörken är att Mega mopparna å min imopparna sätter igång, då hör man ju knappt va folk säger.

Har vi nånsin träffats och INTE sagt "va?" "va sa du?" etc. ? *s*
Fast de e lite bättre på Rörken än i Gokart hallen i S-tälje iaf.. Lite maffiga ljud från motarderna där inne..
Inte visste man då att man skulle träffa alla de människorna varje måndag sen heller :D

I S-tälje kunde man ju söka skydd inne i "andra rummet" Vi får göra så att när motarderna kör så är det allmän samling inne hos kortstubina i kiosken :)

Att jag står bredvid syns inte på kortet. ;)
Jag tror istället att du smög dit så fort jag var borta för att beundra den..
Försäkringspremierna har du delvis rätt om, fast jag betalade inte så mycket mer med gammelkawan. :rolleyes:

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Kryptonit skrev:
I S-tälje kunde man ju söka skydd inne i "andra rummet" Vi får göra så att när motarderna kör så är det allmän samling inne hos kortstubina i kiosken :)

Att jag står bredvid syns inte på kortet. ;)
Jag tror istället att du smög dit så fort jag var borta för att beundra den..
Försäkringspremierna har du delvis rätt om, fast jag betalade inte så mycket mer med gammelkawan. :rolleyes:

Ja, så kan man ju göra... men man vill ju kolla lite på motarderna åxå... Vill man inte det? :)
Jooooo, du stod ju precis bredvid. Vi håller på att diskutera kåpan vill jag minnas... :rolleyes:
Du, jag betalar om året vad ni betalar i månaden på era dyra as :D Å då har ni trafik och jag har HALVförsäkring...
(åsså har ni säkert lite roligare..)

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Buster skrev:
Spara snacket till depån.. Rent tekniskt är tidtagning heller inte tillåten, står i reglerna (som du har läst hoppas jag) :hej

Buster

Speedking
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
cbr600rr, cbr1000rr, RSVR
Penguin skrev:
Det får bli nästa-nästa måndag då.
Nu på måndag ska jag rejsa på Gelleråsen. Eller du kanske vill vara med där.
Super-Henkan skrev:
Jag har kört 1234 växel på ett hjul på rakan Ryken... samtitigt som jag körde om två.... är det snabbt???
hehe, å så blir det svartflag också...
Vad har du för drevning egentligen? Man hinner ju precis få i tvåan på rakan.

Super-Henkan

Dirt Rider
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gixxer 1000 k5
Vilken tid börjar det i Karlskoga? jag slutar 06,30... om man hinner sova ett par timmar så är jag sugen på att köra...

Nästa måndag jobbar jag... sen är det semester i tre veckor... så efter det blir det ryken om man nu får köra där....

Jag har 14 fram isf 16... men kopplingen slirar duktigt nu... men jag har en plan... så det skall jag snart fixa... men den funkar ok när den är riktigt varm...

//Henkan

Lucky Luke

::::::::::::::::::::
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1100 XX med original reg.skylt
Super-Henkan skrev:
Nästa måndag jobbar jag... sen är det semester i tre veckor... så efter det blir det ryken om man nu får köra där....

//Henkan

Du får köra där om du "kör som folk " så som du körde senast du var på RÖRKEN så lämnade du lite negativa minnen kvar.
Din cykel ser ju inte heller ut som en "svensson Retta" så vi vet vem vi ska hålla ögonen på :fakta

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Super-Henkan skrev:
Jag har kört 1234 växel på ett hjul på rakan Ryken... samtitigt som jag körde om två.... är det snabbt???

Nej, du var faktiskt en av de långsammaste jag sett hittills om man menar varvtid.

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Buster skrev:
Måste efter att ha fått kompletterande uppgifter av säker källa medge att varvtider på 48s har lagts av en viss kåplös TRX. Och Krattan m.fl. är ju ganska kvicka runt också.

Super-Henkan

Dirt Rider
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gixxer 1000 k5
:tummenupp haha det var första och enda gången jag körde där... plus att man åkte i "lär dig svänga gruppen" (får endast köra om på rakan) :fakta så det var inte direkt bäddat för att lägga snabba varvtider...

Jag hade ärligt talat inte en tanke på att göra det heller...

Men om det blir en Ryken Ring Open... så lovar jag att jag skall försöka kvala in... eller får man ett wild card haha

Lucky Luke

::::::::::::::::::::
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1100 XX med original reg.skylt
Super-Henkan skrev:
:tummenupp haha det var första och enda gången jag körde där... plus att man åkte i "lär dig svänga gruppen" (får endast köra om på rakan) :fakta så det var inte direkt bäddat för att lägga snabba varvtider...

Jag hade ärligt talat inte en tanke på att göra det heller...

Men om det blir en Ryken Ring Open... så lovar jag att jag skall försöka kvala in... eller får man ett wild card haha

Lustig kille :fakta

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...