jesper skrev:sista, jag lovar
Vad säger du om den här bilden då Sphyrnis? Du är lååååångt bakom mig.........
jesper skrev:sista, jag lovar
RGV Riddaren skrev:Under 55s. Skapligt fort.
Under 50s. Då går det undan.
Exakt vad man kör är nog skitsamma.
Skickligheten avgör.
( nu tar det väl hus i hel*ete )
JoS skrev:O, du är så vis Ugluk!
Under 50s. Då går det undan. Det vill jag lova!
Ugluk skrev:Det viktiga är inte hur fort man tar sig runt, då man ändå inte kommer någonstans.
Vad som däremot är viktigt är att man blir en bättre förare i trafiken. Använd skickligheten i första hand för att ha bra marginaler, inte bara för att köra snabbare.
Penguin skrev:Fasen vad snabb jag ser ut att vara!
Penguin skrev:Vad säger du om den här bilden då Sphyrnis? Du är lååååångt bakom mig.........
Du är en vis man, jag är en envis manUgluk skrev:Det viktiga är inte hur fort man tar sig runt, då man ändå inte kommer någonstans.
Vad som däremot är viktigt är att man blir en bättre förare i trafiken. Använd skickligheten i första hand för att ha bra marginaler, inte bara för att köra snabbare.
jesper skrev:och vinnaren är!!! ingen aning faktiskt...
Ugluk skrev:
Jag tvivlar på att jag sett någon köra under 50 sekunder de tre år jag verkat på rörken. Under minuten är snabbt, men flytet är viktigare.. Den snabbaste klockning jag sett personligen var 52s.
Tom Byron skrev:APAPAPAPAP
När krattan å Ebbe mfl.... åkte där när man fortfarande bullrade (ifjol) så åkte de konstant under 50 neråt låga -48or oxå som snabbast. Jag åkte igår runt 51 enl. Hisings manuella tidtagning (igår) men jag är väl en av de få som åker på gatdäck "pilotsport" i motardgruppen...... slicksmupparna kan pressa lite till....
Men att jämnföra motarder å kåphojar i tid är orättvist.....
Den som däremot imponerar är DR-räsern med trumbromsar å bakelitdäck.....heheh (RGV-riddaren) tror jag......
EDIT. Men huvudsaken man har skoj å som sagt lär sig någe....(och äter KORV!!!)
Det är du värd. Det var riktigt spännande att se hur ditt bakhjul då och då tog ett litet skutt i luften när du la över hojen från vänster till högersväng. (Det kanske skuttade från höger till vänster med, men jag stod så till att jag bara såg det förstnämnda)RGV Riddaren skrev:Jag tackar och bugar.
Penguin skrev:Fasen vad snabb jag ser ut att vara!
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|