Bilder från Slingerbulten 08-10-12

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Fina bilder, lite sugen blir man allt...

Det vore att veta om han med busan är färgblind eller ej :brinnerup

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Fina bilder, lite sugen blir man allt...

Det vore att veta om han med busan är färgblind eller ej :brinnerup

Man blir riktigt sugen på att köra + att man längtar mer efter att våren ska komma...

jag tänkte samma sak om den baby-blåa busan inte så jätte snyggt kanske :va

cEf

Den som bäddar får ligga!
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Delvis gul å en StorTwin
Mmmm 3:e bilden var helt fantastisk
Blir bara lite nervös när Dee Cati blir lite sugen :)

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Riktigt nice, men va fan höll token på med i BMW?

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Hoj
SP-1
piskar hojjar :p han hänge på polaren med sin r1a......rätt vågat... :yoparty

Vi var många som var rätt snea på honom den där dagen...

Han låg inte många centimeter och försökte ragga race.

Last edited:

l-bror

www.sveamoto.com
Gick med
1 Feb 2008
Hoj
Suzuki GSXR 1000 2002 Husaberg 450 2005
flytta på er om ni e långsammare än en bil........bilar har väll lika stor rätt att köra på almän väg..?!

för långsamma!!!!

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Riktigt nice, men va fan höll token på med i BMW?
Men de va ju han som stanna o snacka, typ 18 bast trode han ägde hela bulten med sin monstertraktor :hihi han trode att han va lika snabb som en hoj och gjorde idiotiska omkörningar!

jag sa åt han att hålla sig borta för han kommer smälla med en hoj en vacker dag så som han kör!

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Hoj
SP-1
Men de va ju han som stanna o snacka, typ 18 bast trode han ägde hela bulten med sin monstertraktor :hihi han trode att han va lika snabb som en hoj och gjorde idiotiska omkörningar!

jag sa åt han att hålla sig borta för han kommer smälla med en hoj en vacker dag så som han kör!

Bra det!

Hoppas den sopan hållar sig på Coop-parkeringen och Vega-baren där han hör hemma. :hihi

l-bror

www.sveamoto.com
Gick med
1 Feb 2008
Hoj
Suzuki GSXR 1000 2002 Husaberg 450 2005

trodde? han va ju snabbare än flera hojjar.......:yoparty
så dålig kan han inte varit då han höll sej på vägen iaf tillskillnad från nån annan som soppat av.....med hojj...och de berode inte på bilen!

frezon

Vem fan är Gudrun Karlsson?!
Gick med
24 Sep 2007
Hoj
HRC Duchunter
Man får vara bra jävla duktig på att köra för att hänga av en bil som har hyfsad väghållning på bulten.

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
trodde? han va ju snabbare än flera hojjar.......:yoparty
så dålig kan han inte varit då han höll sej på vägen iaf tillskillnad från nån annan som soppat av.....med hojj...och de berode inte på bilen!

Möjligt! Men han är inte direkt lika liten som en hoj. Jag personligen har mött massa bilar där när jag dragit ut dit med kameran och jag har varit nära att ligga i diket med min bil pga frolk som tror att dom är lika snabba och små som hojjar är. Sist en blå corvette som jag fick väja för då den gjorde en helidiotisk omkörning trots att han såg mig komma.(???) Jag blev liuvrädd och visste att jag inte hade mkt marginal att väga på. Jag var centimeter från diket! Så gasar han förbi pratandes i sin jävla mobiltelefon, hade jag haft spikmatta hade jag fan stått där tills han kom tillbaka och slängt ut den så han åkte av sen sopat på den jäveln och tryckt in jordnötter i näsan på honom! :huvet Samt mött folk med bilar som legat och pressat satan i kurvorna och dragits ut mot mötandes körfält. Smart , verkligen.

En bil tar mer plats. Men iof så är inte bulten/boge/ eller liknande nån rejs bana.
Men man får fan tänka lite! Han är säkert bra på att köra det vet jag inget om, kan bara utgå från vårt lilla prat och hur jag upplevde situationen.

Man får vara bra jävla duktig på att köra för att hänga av en bil som har hyfsad väghållning på bulten.

Sant, men med lite för hög fart, misstolkning och okunskap så ligger du där.

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...