Penguin skrev:Såg på bilderna att du även har en matchande retrohjälm! Vad är det för gammal kruka?
Fredda66 skrev:Klart skoj att köra idag. Låg och kände på ketchup effekten en bit bak. Ett ganska intressant fenomen, man tror det skall vara lugnare en bit bak, snarare tvärt om. Efter lite ligga efter bil vänta på omkörning så blir det feta luckor till täten, och dem skall ju jagas ikapp
//Fredda
redbird skrev:Jo du Chox du gissade rätt,men det var faktiskt en halvmeter tillgodo så det var gott om plats..
starclassic skrev:haha Van Zan, när jag svängde vänster vid Edsberg så var det för att jag var tvungen att stanna och ......inte kul, det kom fram nån lirare och undrade om det hänt en olycka....nej för fan jag mår lite illa bara....men nu är det fint igen.
RULES!!!!!
Mattias skrev:Du kanske vet hur stor han är? Större/mindre än jag?
Van Zan skrev:Öhh.. Vadådå Såg att du låg bakom men nästa ggn jag tittade så var du på väg att svänga av.
Intagit för många dagen/kvällen före?
starclassic skrev:Vet ej vad det berodde på, men man kan ju säga att vid Edsberg så blev det paaanik..... så jag hulkade i ett par minuter och sen hemöver..... det hade inte varit så kul att i hjälmen.....
Pawwe skrev:Som tidigare gånger, super kul! Benkar du hittar verkligen vägar som man inte trodde var tillverkade
Dock så tyckte jag(!) att det gick lite för fort denna gång, ialla fall för mig. men jag vet att en del tyckte det gick för sakta, så det är väl svårt att göra alla nöjda. Jag skall leta upp ngt Guldwinge gäng o cruisa med dom tror jag :-/
Jag kommer aldrig att köra lika bra som er andra *sur*
Det e då fan att man e så kass..
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha