benkar skrev:3. Och så allas vår Sweedo
Nu förstår jag ingentingRoLLER skrev:Hahaha... du vågar inte heller säga nåt dumt
RoLLER skrev:Vad håller Frida på med egentligen... hon är så ovanligt tyst....
Brukar vara ett sju helsikes liv här annars ju
Är det hon finansierar BMWn?gpf skrev:Hon kanske inte har tillgång till internet. Jag tror hon bor i en grotta med stampat jordgolv.
gpf skrev:Hon kanske inte har tillgång till internet. Jag tror hon bor i en grotta med stampat jordgolv.
benkar skrev:5. gpf (Har kollat runt, med anledning av att gpf körde från mig i söndags på vägen Brottby-Riala, man ska tydligen kunna köpa sig en hojåkarlobotomi till bra pris, eller så tar jag den enklare vägen och köper mig en motard till nästa säsong... )
Quaya skrev:Var är detta någon stans?
RoLLER skrev:Hahaha... du vågar inte heller säga nåt dumt
benkar skrev:Ho ho, här kommer det "dumma", Sweedo må köra fort å varit åk-k...t som f..n ikväll, men inte f...n kom han ifatt mig på vägen hemåt från Rosenhill mot Jordbro... hade stängt av hjärnan bitvis, och så satt Agge bakpå med piskan... Hmmm jag är för gammal för att vara ute och gasa i mörkret... men kul var det, blev 2 år yngre på ett naffs...
/B
gpf skrev:Hörruduru. det där är raggarn, inte lilla jag.
Caffe skrev:Å andra sidan så fick nog de två söndagsåkarna (på sporthojar??) desto fler gråa hår när vi blåste om...
Borde inte Agge sitta bakom RoLLER dåbenkar skrev:och så satt Agge bakpå med piskan...
Tänkte väl det hade varit en snabbb skönhetsoperation på dig å hojen annarsgpf skrev:Hörruduru. det där är raggarn, inte lilla jag.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|