Den siste (först av de 2) av dem tog jag på yttern före backchickanenCaffe skrev:Å andra sidan så fick nog de två söndagsåkarna (på sporthojar??) desto fler gråa hår när vi blåste om...
Den siste (först av de 2) av dem tog jag på yttern före backchickanenCaffe skrev:Å andra sidan så fick nog de två söndagsåkarna (på sporthojar??) desto fler gråa hår när vi blåste om...
Caffe skrev:Å andra sidan så fick nog de två söndagsåkarna (på sporthojar??) desto fler gråa hår när vi blåste om...
benkar skrev:Söndagsåkare? Hmpf, det var nog typ pensionärer, varav minst en på en gammal Ducati. Men, dom var säkert klokare än mig/oss med tanke på mörker osv, vill dock, med tanke på alla diskussioner om hur man uppträder ute på vägar, påpeka att jag avaktade minst 1,34 kurva innan jag ruttnade och drog om hej vilt... dock på en liten raksträcka, den var säker 17,4 meter lång...
/B
Sweedo skrev:Tänkte väl det hade varit en snabbb skönhetsoperation på dig å hojen annars
benkar skrev:Vi lever väl i 2000-talet?
/B
benkar skrev:Söndagsåkare? Hmpf, det var nog typ pensionärer, varav minst en på en gammal Ducati. Men, dom var säkert klokare än mig/oss med tanke på mörker osv, vill dock, med tanke på alla diskussioner om hur man uppträder ute på vägar, påpeka att jag avaktade minst 1,34 kurva innan jag ruttnade och drog om hej vilt... dock på en liten raksträcka, den var säker 17,4 meter lång...
/B
RoLLER skrev:Men suck.... varför vet inte jag vilka ni snackar om
än en gångbenkar skrev:På lördag kan jag bära in RoLLER från grillplatsen till Rapidobaren, där finns det då en uppkopplad dator.... Vi lever väl i 2000-talet?
/B
Sweedo skrev:Den siste (först av de 2) av dem tog jag på yttern före backchickanen
benkar skrev:Dom du inte hann köra om... F..n får jag lägga upp resten av bilderna ngn gång!
benkar skrev:Dom du inte hann köra om... F..n får jag lägga upp resten av bilderna ngn gång!
/B
Vart betalar man medlemsavgift?benkar skrev:Tack, men den här gången så är det inte jag som ska ha utan den där lilla klubben, som sedan mer än ett år har en egen server, någonstans... och givetvis har nätverk och internetkopplade nätverksuttag klubbkåken runt... Största stötestenen har varit hurvida det ska vara uttag på muggen eller inte...
/B
benkar skrev:Tack, men den här gången så är det inte jag som ska ha utan den där lilla klubben, som sedan mer än ett år har en egen server, någonstans... och givetvis har nätverk och internetkopplade nätverksuttag klubbkåken runt... Största stötestenen har varit hurvida det ska vara uttag på muggen eller inte...
/B
benkar skrev:6. Kvällens värsta olycka har just inträffat... Frida hade nästan brutit en av naglarna...
benkar skrev:6. Kvällens värsta olycka har just inträffat... Frida hade nästan brutit en av naglarna...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|