Bilder från Torsdag 21/8 (Start vid Medborgarplatsen)

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Caffe skrev:
Å andra sidan så fick nog de två söndagsåkarna (på sporthojar??) desto fler gråa hår när vi blåste om... :)
Den siste (först av de 2) av dem tog jag på yttern före backchickanen :D
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Caffe skrev:
Å andra sidan så fick nog de två söndagsåkarna (på sporthojar??) desto fler gråa hår när vi blåste om... :)

Söndagsåkare? Hmpf, det var nog typ pensionärer, varav minst en på en gammal Ducati. Men, dom var säkert klokare än mig/oss med tanke på mörker osv, vill dock, med tanke på alla diskussioner om hur man uppträder ute på vägar, påpeka att jag avaktade minst 1,34 kurva innan jag ruttnade och drog om hej vilt... dock på en liten raksträcka, den var säker 17,4 meter lång... :D

/B
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
benkar skrev:
Söndagsåkare? Hmpf, det var nog typ pensionärer, varav minst en på en gammal Ducati. Men, dom var säkert klokare än mig/oss med tanke på mörker osv, vill dock, med tanke på alla diskussioner om hur man uppträder ute på vägar, påpeka att jag avaktade minst 1,34 kurva innan jag ruttnade och drog om hej vilt... dock på en liten raksträcka, den var säker 17,4 meter lång... :D

/B

Men suck.... varför vet inte jag vilka ni snackar om :confused: :mad:
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
benkar skrev:
Söndagsåkare? Hmpf, det var nog typ pensionärer, varav minst en på en gammal Ducati. Men, dom var säkert klokare än mig/oss med tanke på mörker osv, vill dock, med tanke på alla diskussioner om hur man uppträder ute på vägar, påpeka att jag avaktade minst 1,34 kurva innan jag ruttnade och drog om hej vilt... dock på en liten raksträcka, den var säker 17,4 meter lång... :D

/B


Varav en Hayabusa och lilla jag följde med som något slags gummibandseffekt. Märkligt hur sådant där fungerar :confused:

Jag körde fö om dem tidigare på kvällen precis innan vi träffades och de söndagsåkte då med trots helt perfekta förhållanden.
Konstigt folk ute på vägarna ibland :eek:
 

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
benkar skrev:
På lördag kan jag bära in RoLLER från grillplatsen till Rapidobaren, där finns det då en uppkopplad dator.... :skitdator Vi lever väl i 2000-talet?

/B
än en gång
benkar, benkar, benkar :bow



:D
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Sweedo skrev:
Den siste (först av de 2) av dem tog jag på yttern före backchickanen :D


Deras hojar är nog ute på blocket imorrn om du tog dem på yttern med dina vrålrör hehehe

En annan hade ju njutit för fullt dock.
Inte för inte som jag satte efter dig in i söderledstunneln :bow
 

Fnutten

Född med glid
Gick med
27 May 2003
Ort
Grundämnet?
Hoj
SVulstig
Tack allihopa för en trevlig tur! Tyvär fick jag inte med mig något av det plockade gräset hem till kaninen. Såg rätt frodigt ut i dikeskanten annars. :)
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
benkar skrev:
Dom du inte hann köra om... F..n får jag lägga upp resten av bilderna ngn gång! :5sure

Ja kan ni för bövulen släppa Benkar! :smasha

Ni spammar ju sönder hela tråden!!! :4skrika


:p
 

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Östra åkern
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
benkar skrev:
Söndagsåkare? Hmpf, det var nog typ pensionärer, varav minst en på en gammal Ducati. Men, dom var säkert klokare än mig/oss med tanke på mörker osv, vill dock, med tanke på alla diskussioner om hur man uppträder ute på vägar, påpeka att jag avaktade minst 1,34 kurva innan jag ruttnade och drog om hej vilt... dock på en liten raksträcka, den var säker 17,4 meter lång... :D

/B

Ja jag såg detta, var det för att vara en hänsynsfull mc-åkare ute på vägen eller för att du helt enkelt inte hade bestämt dig för att gissa åt vilket håll nästa kurva går åt. :D
Jag låg bara bakom och följde ditt bakljus, det var det enda jag såg med mitt visir :crash

"FALLER EN FALLLER ALLA!!!!!!!" :rofl :rock

Samt all min sympati till er som fick tugga gräs ikväll, hoppas allt är bra med er. Om det är någon som vet hur det gick för Anneli så kan ni väl skriva det här. Inget roligt när någon skadar sig. :(
 

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
benkar skrev:
Tack, men den här gången så är det inte jag som ska ha :bow utan den där lilla klubben, som sedan mer än ett år har en egen server, någonstans... :cool: och givetvis har nätverk och internetkopplade nätverksuttag klubbkåken runt... Största stötestenen har varit hurvida det ska vara uttag på muggen eller inte... :D

/B
Vart betalar man medlemsavgift?
Men då måste det vara jack på toa :D
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
6. Kvällens värsta olycka har just inträffat... :eek: Frida hade nästan brutit en av naglarna... :rolleyes:
 

Bifogat

  • 06.jpg
    06.jpg
    83.3 KB · Visningar: 330

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
benkar skrev:
Tack, men den här gången så är det inte jag som ska ha :bow utan den där lilla klubben, som sedan mer än ett år har en egen server, någonstans... :cool: och givetvis har nätverk och internetkopplade nätverksuttag klubbkåken runt... Största stötestenen har varit hurvida det ska vara uttag på muggen eller inte... :D

/B

Joolu Benkar du ska visst ha :bow X 1000. Att valla runt 36 hojjar runt Roslagen, fota och lägga upp... Det e engagemang! :tummenupp Till dig Kungen!!!!
 

Hotrodbiker

Bara blå
Gick med
6 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Daytona -02,Yamaha R1 -08, Kawa250 -72,Husaberg 570 -12
Benkar ladda upp bilderna nu så vi hårt arbetande :cool: kan gå å lägga oss någon gång... :rolleyes:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top