Bilder från träningslägret i Brno i påskas

GUL

Det gick snabbare förr...
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Nada
Trist att man var för snabb för att hamna på bild :lol

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
valmers skrev:
Du har väl en liknande bild på dig själv från Hårnålen på Gelleråsen? Som kommenterades på följande sätt:

Pffft, har du blivit Mickes bitch nu? Din toffel! :D

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
oscar skrev:
Vad körde ni för tider? Kan ju vara kul att jämföra med GP... :D
Det där var inte snällt... :va :huvet

Tyvärr kan jag meddela alla hugade spekulanter att Bike Promotion inte kommer köra där nästa år eftersom påsken är tidigare än i år, å då är det för kallt i Tjeckien helt enkelt (var rätt kallt redan i år jmf med året innan). Blir en massa dyr resa till Spanien typ... :(

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
valmers skrev:
Jag är Manager, med rätt att mobba.
Japp så är det, till skillnad ifrån Apstrutsen så åker valmers ut till tävlingarna och hjälper till med viktiga beslut & strategier åt vårat ERF team, dessutom byter han däck, tankar och fixar mat.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Snyft, vad har Valmet som inte jag har, frånsett jobb, charm, stora biceps, frisörbil och vaxkladdig frisyr? :näsblod

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
abstruse skrev:
Snyft, vad har Valmet som inte jag har, frånsett jobb, charm, stora biceps, frisörbil och vaxkladdig frisyr? :näsblod
Pengar?

Åtminstone borde han ha det eftersom GSXR1100R betalar honom för att vara Manager[tm]

Jag satsar mina slantar på snabba a-förare istället, då får man nåt för pengarna åtminstone :tummenupp

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
abstruse skrev:
Motivation att dra tummen ur röven och ta sig till banan, även om survalmers är halt och lytt samt pratar en helt obegriplig dialekt så är han på plats när det gäller, du låsas va bjuden på fester bara för att du är så j-a lat att du inte ens orkar ta dig till en bana, sen sitter du hela natten och spelar CS :kocko

kLIp DäJJ ÅKK sKAFa ÄTT JåB :mad: :fatta!

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Nr:18 skrev:
Pengar?

Åtminstone borde han ha det eftersom GSXR1100R betalar honom för att vara Manager[tm]

Jag satsar mina slantar på snabba a-förare istället, då får man nåt för pengarna åtminstone :tummenupp
En Pizza samt en ljummen folkis är gaget.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Motivation att dra tummen ur röven och ta sig till banan, även om survalmers är halt och lytt samt pratar en helt obegriplig dialekt så är han på plats när det gäller, du låsas va bjuden på fester bara för att du är så j-a lat att du inte ens orkar ta dig till en bana, sen sitter du hela natten och spelar CS :kocko

Jag kommer knappt ur bilen när jag kört så långt som i lördags, hur fan jag ska kunna köra en hoj runt en bana igen med denna pajade kropp är en gåta. :( :mad: Får väl bli teamchef på heltid. :gnissla
abstruse skrev:
Du är frisk och har hälsan, bara en sådan sak. Välkommen till Knutan på sista ERF:et. Jag kan lära dig hur man kollar lufttryck.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:

Mnjae, däremot har jag varit sjuk sedan i december, more or less, och fick igår utskrivet astmamedicin. Väntar besked på prover, hoppas på svar imorgon. Har troligtvis inte astma, men kvacksalvarna trodde att den utskrivna medicinen kunde lindra mina problem också, i bästa fall.

Något mer farbror ville blötlägga näsan i?

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
valmers skrev:
Du är frisk och har hälsan, bara en sådan sak. Välkommen till Knutan på sista ERF:et. Jag kan lära dig hur man kollar lufttryck.

När?

Samåkning.com? Eller hur många dagar ska du stanna? Blir det en en-dags-hit-and-run kan det eventuellt vara intressant.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
valmers skrev:
Du är frisk och har hälsan, bara en sådan sak.

Ptja, allt är ju relativt. I jämförelse med Titan-Magnus så är jag väl vid ganska god vigör, men jämför man med en kärnfrisk svensson så har jag väl varit "halvt döende" senaste halvåret. :näsblod

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
abstruse skrev:
När?

Samåkning.com? Eller hur många dagar ska du stanna? Blir det en en-dags-hit-and-run kan det eventuellt vara intressant.
Javisst, 130 mil t.o.r. och sex timmars teamchefande på samma dag, perfekt. :3freak Eventuellt? :arsele

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
abstruse skrev:
När?

Tror du survalmers kör 110 mil på en dag med sin hårfrisörskebil, givetvis så flyger Teamchefen 1:a klass med limo & extra allt, en race weekend som anstår en blåblodig aristokrat.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln