Packalen#27R600 skrev:Jag borde nog. Tiderna igår var ju inte så mycket att hänga i granen. Får se om jag kommer loss från jobbet.
Det är bara 1,5 timme!! Förbannelse!
Jaja, det blir till att åka ändå....
Packalen#27R600 skrev:Jag borde nog. Tiderna igår var ju inte så mycket att hänga i granen. Får se om jag kommer loss från jobbet.
Chrille skrev:Bestämt dig om Falken än då? Jag och Björn drar ner iaf. Lastade inte ens ur igår...
Goodstuff skrev:Från och med nu hatar jag alla som var där igår. Jag var först att boka mig men var tvungen att avboka eftersom jag är på turné. Surade i ett regnigt Amsterdam igår. Bara en massa hippieklädda haschwannabees från Sverige som prompt ska göra sina första stapplande besök i coffeeshops och äta hashed brownies och drägla ner den nya Doors-batiktröjan. Hundbajs och hampa vart man än vänder sig.
FAAAANNNNNN!
Dessutom har jag körförbud på hojen nu när jag kommer hem eftersom jag inte hann besiktiga den. SATANS PERKELE!
abstruse skrev:Vi hade otroligt kul, såväl på som utanför banan. Bara så du vet...
Goodstuff skrev:Kul kanske men inte fan körde du fort inte.
Don Quixote skrev:...Bara hoppas att den här utvecklingstakten håller i sig så blir det Veidec nästa år
(Detta uttalande igår ej i Webes...)...
Teddy skrev:.....
Robert Lundgren kör i år Veidec efter en säsong i Rookie 600.
Teddy skrev:Apropå Rookie. Har ni sett att Rookieklasserna benämns B600 respektive B1000 i alla papper från LMS kring tävlingen på Sviestad?
Teddy skrev:Ho ho ho! Trodde du verkligen att du skulle slippa undan så lätt. I min koipa av regelboken för webes Trophy står att disclaimers är ogiltiga. Det var härligt kaxigt av en dubbelrookie ( en ostartad nybörjare) att säga att han ska köra Veidec nästa år. Det gillar vi! Jag antecknar..."DQ har sagt att han ska köra Veidec nästa år". *sätter udden mot blocket med eftertryck*
Packalen#27R600 skrev:Kinnekulle vore kul. Men kanske inte med tanke på att jag va av banan 3 gånger igår. På kullen finns ju inte dom stora fina gräsmattorna att ta till när allt blir åt h*****te fel
jiwe skrev:Fick några rader från Christer som han bad mig lägga in i tråden.
abstruse skrev:Ska du köra Kinnekulle på söndag Johan?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|