sänkt. förlängd och mycket chrom= usa stuk
Fet bakmacka också
sänkt. förlängd och mycket chrom= usa stuk
hej
sitter här o dregglar den var riktigt fin så ska dom se ut sleeper looken den är jag svag för,så fram med kameran o klä av hojjen
mvh peterpain
Snyggt!
Hur mycket frigång är det mellan filtret och kåpan?
Ser ut att vara lite för lite kylarvätska i, precis under min strecket..... Kunde dom inte lagt alla sladdar i en krympslang bak till cutsen, ligger väldigt många sladdar "löst" där.... Gnäller inte men jag skulle iaf gjort det! Jag kanske är för noga?! Snygg hoj annars!
Det är ca 5mm frigång
Jag förstår inte vad det är med folk som gnäller om saker dom inte vet ett jävla skit om???????
Kylarvätskar rann ur burken när jag plockade bort den när jag drevade om hojen.
Sladdarna var det krympslang på,men jag plockade bort den pga att jag var tvungen att dra om lite kabel för att jag skulle byta avgassystem,lambda`n
räckte inte till,men nu är det krympslang på överallt.
Var det nåt mer att annmärka om
Vadå inte vet ett skit, nej för du har ju inte sagt det!!! Jag måste väl få säga vad jag tycker?!
Ville kanske uppmärksamma dig om sådana saker som du själv kanske inte tänkt på men du verkar ju vara speedad eller nått, så som du skriver!
Du måste bara hävda dig och skryta med din turbo hoj, du har ju inte gjort det själv ens! Fuck off!
Märks att du inte varit här länge......
Du stenhårda softishman det är klart att jag skryter över min busa det är ju en kanon hoj....
Vadå inte vet ett skit, nej för du har ju inte sagt det!!! Jag måste väl få säga vad jag tycker?!
Ville kanske uppmärksamma dig om sådana saker som du själv kanske inte tänkt på men du verkar ju vara speedad eller nått, så som du skriver!
Du måste bara hävda dig och skryta med din turbo hoj, du har ju inte gjort det själv ens! Fuck off!
HAHAHAHAHA Hur gammal är du egentlimen
14? HAHAHAHA
UPS!
"egentligen" ska det va
Tja Cajan!!!!!!...Tja Westman...Sjtysst med turbohoj!!!!
En gång turbohoj alltid turbohoj..Vanliga snabba gathojjar blir som mopeder!!!
Mc-xpress är firma nr:1....Marklund är ju en riktig turboguru...
Ang. ISR så är det grymma grejjer å..hade de på min turbohoj å...
Som sagt man ska ju vara lite prylbög...på med ISR tycker jag och nå stjyssta magnesiumhjul...
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|