Bilder Kinnekulle 14/6?

nucce

ligger så ofta jag kan..
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki Ninja, zx9r -00
Någon som har något att bjuda på från dagens åkning?

Första gången på bana så hade varit kul att se hur man såg ut.. :)

//nucce
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Tror det kommer, var ju flera fotografer som sprang runt överallt idag.:)
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Jag knäppte några hundra bilder (tror jag) med polarens kamera. 99,9% kan ha blivit skräp då jag tyvärr inte är någon mästare med kameran. Men jag kröp omkring intill bankanten iklädd ett röd/vitt Yamaha-ställ. Såg du mig så finns du nog med på kort. :)

Håll utkik efter "Hawkisens" bilder.
 

nucce

ligger så ofta jag kan..
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki Ninja, zx9r -00
Jag knäppte några hundra bilder (tror jag) med polarens kamera. 99,9% kan ha blivit skräp då jag tyvärr inte är någon mästare med kameran. Men jag kröp omkring intill bankanten iklädd ett röd/vitt Yamaha-ställ. Såg du mig så finns du nog med på kort. :)

Håll utkik efter "Hawkisens" bilder.

Jag såg dig.. :)
 

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
jag har kikat igenom 690 bilder (tack X-up!)
sorterat ut ett jäkla gäng.. ska lägga upp dom så snart ja kan.
 

Magnus A

Medlem
Gick med
29 Nov 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ZX10R
Jag blev fotad på väg hem från kinnekulle iaf.. Dock blir det ett dyrt porträtt:confused:.. Alla dessa jävla fartkameror:mad:
(körde hojen på släp)
 

Magnus A

Medlem
Gick med
29 Nov 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ZX10R
Hmm tråkigt..
Du vet väll att det är 20 km/h med släp innan kortet ryker...


Syns släpet på fotot då? Tror jag körde 90 förbi en korsning, det var skyltat 70.. Dock har man en glädjemätare + att dom drar väl någon %.
Jaja, får väl se när brevet dimper ner.
 

J_Park

Socio #5052
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Lund
Hoj
Ducati MTS 1000DS \n Triumph Daytona 675
Jag knäppte några hundra bilder (tror jag) med polarens kamera. 99,9% kan ha blivit skräp då jag tyvärr inte är någon mästare med kameran. Men jag kröp omkring intill bankanten iklädd ett röd/vitt Yamaha-ställ. Såg du mig så finns du nog med på kort. :)

Håll utkik efter "Hawkisens" bilder.

Haha, det förklarar varför du kunde med att sitta så nära bankanten så man nästan skallade objektivet.
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Haha, det förklarar varför du kunde med att sitta så nära bankanten så man nästan skallade objektivet.

Hehe...ja, jag hade några "nära döden" upplevelser ett par gånger faktiskt där det kändes som om objektet i sökaren var på väg att köra över mig:)
 

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Syns släpet på fotot då? Tror jag körde 90 förbi en korsning, det var skyltat 70.. Dock har man en glädjemätare + att dom drar väl någon %.
Jaja, får väl se när brevet dimper ner.

Det gör ju det... men det blir endast böter!
 

Bifogat

  • fortkörnig2.jpg
    fortkörnig2.jpg
    25.3 KB · Visningar: 193

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Göteborg
Hoj
-
Kanon väder för en bandag. Jag kunde inte låta bli att åka o titta i det fina vädret.

Hoppas du som gjorde en "high side" ut på start/mål rakan mår bra efter omständigheterna. Synd att den nya hojen blev "skrot"
 

strizze

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Ort
Skövde
Hoj
CBR 1000RR -08
Jag var en utav dem som filmade. Dessvärre blir det väldigt skakigt och mycket vibrationer. Har någon några tips att dela med sig utav när det gäller filmning? Fästet sitter skruvat i tanklocket, med gummi emellan, och har en "stödpinne" rakt under kameran som står på en gummifot mot tanken, för att hålla fästet i spänn. Men fan va det skakar å lever...
 

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Ort
Kungslena
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Kanon väder för en bandag. Jag kunde inte låta bli att åka o titta i det fina vädret.

Hoppas du som gjorde en "high side" ut på start/mål rakan mår bra efter omständigheterna. Synd att den nya hojen blev "skrot"

Jo jag lever å mår bra efter omständigheterna. Lite hjärnskakning, fraktur i fingerspetsen på högerlångfinger, mör i vänsterbenet, mest höft och lite svullet knä. Så ja :Bugar till gudarna att ja mår bättre än vad det kunde gått. Bjuder här åxå på en suddig flygtur.

Å va d gäller hojen så, nytt styre å dämpare, ny bak och kåpor å lite "lull lull" så e den fit four fight. :yoparty
 

Bifogat

  • 1.jpg
    1.jpg
    175.2 KB · Visningar: 336

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jo jag lever å mår bra efter omständigheterna. Lite hjärnskakning, fraktur i fingerspetsen på högerlångfinger, mör i vänsterbenet, mest höft och lite svullet knä. Så ja :Bugar till gudarna att ja mår bättre än vad det kunde gått. Bjuder här åxå på en suddig flygtur.

Å va d gäller hojen så, nytt styre å dämpare, ny bak och kåpor å lite "lull lull" så e den fit four fight. :yoparty

Låter dyrt men å andra sidan..tur att du mår bra, det är huvudsaken:tummenuppJag stod uppe på utkiksplatsen ovanför toaletterna, man hörde smällen skitbra där, det lät inte kul om man säger så.. men innan man såg var du låg..otäckt innan vi såg att du rörde dig. Du måste ha flygit rejält, landade du på gräset eller asfalten?
 

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Ort
Kungslena
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Låter dyrt men å andra sidan..tur att du mår bra, det är huvudsaken:tummenuppJag stod uppe på utkiksplatsen ovanför toaletterna, man hörde smällen skitbra där, det lät inte kul om man säger så.. men innan man såg var du låg..otäckt innan vi såg att du rörde dig. Du måste ha flygit rejält, landade du på gräset eller asfalten?

Ha faktiskt ingen aning om vart ja landa. Landa på skallen på asfalten och ut i gruset/gräs me tanke på att stället är grusigt. Kommer ihåg allt men som sagt ja va ju lite omtömlad. Kpommer ihåg att ja kasta handsken och tror d va i gräset.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top