Jag knäppte några hundra bilder (tror jag) med polarens kamera. 99,9% kan ha blivit skräp då jag tyvärr inte är någon mästare med kameran. Men jag kröp omkring intill bankanten iklädd ett röd/vitt Yamaha-ställ. Såg du mig så finns du nog med på kort.
Håll utkik efter "Hawkisens" bilder.
Jag blev fotad på väg hem från kinnekulle iaf.. Dock blir det ett dyrt porträtt.. Alla dessa jävla fartkameror
(körde hojen på släp)
Hmm tråkigt..
Du vet väll att det är 20 km/h med släp innan kortet ryker...
Jag blev fotad på väg hem från kinnekulle iaf.. Dock blir det ett dyrt porträtt.. Alla dessa jävla fartkameror
(körde hojen på släp)
Jag knäppte några hundra bilder (tror jag) med polarens kamera. 99,9% kan ha blivit skräp då jag tyvärr inte är någon mästare med kameran. Men jag kröp omkring intill bankanten iklädd ett röd/vitt Yamaha-ställ. Såg du mig så finns du nog med på kort.
Håll utkik efter "Hawkisens" bilder.
Haha, det förklarar varför du kunde med att sitta så nära bankanten så man nästan skallade objektivet.
Syns släpet på fotot då? Tror jag körde 90 förbi en korsning, det var skyltat 70.. Dock har man en glädjemätare + att dom drar väl någon %.
Jaja, får väl se när brevet dimper ner.
(körde hojen på släp)
Hmm tråkigt..
Du vet väll att det är 20 km/h med släp innan kortet ryker...
Kanon väder för en bandag. Jag kunde inte låta bli att åka o titta i det fina vädret.
Hoppas du som gjorde en "high side" ut på start/mål rakan mår bra efter omständigheterna. Synd att den nya hojen blev "skrot"
Jo jag lever å mår bra efter omständigheterna. Lite hjärnskakning, fraktur i fingerspetsen på högerlångfinger, mör i vänsterbenet, mest höft och lite svullet knä. Så ja till gudarna att ja mår bättre än vad det kunde gått. Bjuder här åxå på en suddig flygtur.
Å va d gäller hojen så, nytt styre å dämpare, ny bak och kåpor å lite "lull lull" så e den fit four fight.
Låter dyrt men å andra sidan..tur att du mår bra, det är huvudsakenJag stod uppe på utkiksplatsen ovanför toaletterna, man hörde smällen skitbra där, det lät inte kul om man säger så.. men innan man såg var du låg..otäckt innan vi såg att du rörde dig. Du måste ha flygit rejält, landade du på gräset eller asfalten?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|