Eeh, du menar turboaggregatet?
Stod ju på skylten som stod lutad mot bakdäcket annars....
Ja, men något sitter på hojen och distraherar. Tog ca 10 tittningar på bilden för mig och EmCom att se turbon
Eeh, du menar turboaggregatet?
Stod ju på skylten som stod lutad mot bakdäcket annars....
Hade mopedbutiken inte haft dessa lättklädda tjejer hade ingen sett montern alls. Nu såg jag den, och hade de inte försökt ta betalt för att bli fotograferade så hade jag kanske gjort några av tjejerna kända. Jag hade nog försökt ligga med dom, rentav. :hump
Jag tycker att snygga brudar i inte så mycket kläder hör till mässan. (vart är alla avklädda grabbar???)
Men små-tjejer som ser ut som barn, som går runt i trosor...? Näe usch, då är det bara äckligt! Jag har ingen aning om vad moppe-firman hette eller hur deras produkter såg ut, det enda man såg innan man tittade bort var dessa småbrudar....
Om de åtminstone hade haft kjol på sig. Men kanske ägaren tänker som Mattias och andra snuskgubbar, att all reklam är bra reklam?
Jag blev så jäkla störd på det där att jag mailade dem igår & sa vad jag tyckte. Till svar fick jag idag :
Hej,
Du är en av tre kvinnor som har klagat på tjejernas utseende vilket jag sätter i relation till tusentals som jublat !
Jag kan inte annat än sammanfatta att vi har lyckats med marknadsföringen.
Nästa gång klär jag av dem ännu mer.
Med vänliga hälsningar
Göran Mirkovic
Jaja, lyckats med marknadsföringen kan jag inte hålla med om. Har inte sett någon nämna butiken med namn utom just mopedmontern. Sen är det väl bara några av smågrabbarna här som tyckte att det där var häftigt.
Skulle vara kul att få se reaktionerna på flickornas föräldrar, om de fick se svaret. Jäkla gris, det är säkert samma slimeball som satt & masserade fötterna på dem efter att de trippat runt på höga klackar i flera timmar.
Håller med dig Ullis. Vilken pinsam snubbe. En uppklädd bilskojare med snodd runt plånkan, insläppt i mässalongerna .Jag blev så jäkla störd på det där att jag mailade dem igår & sa vad jag tyckte. Till svar fick jag idag :
Hej,
Du är en av tre kvinnor som har klagat på tjejernas utseende vilket jag sätter i relation till tusentals som jublat !
Jag kan inte annat än sammanfatta att vi har lyckats med marknadsföringen.
Nästa gång klär jag av dem ännu mer.
Med vänliga hälsningar
Göran Mirkovic
Jaja, lyckats med marknadsföringen kan jag inte hålla med om. Har inte sett någon nämna butiken med namn utom just mopedmontern. Sen är det väl bara några av smågrabbarna här som tyckte att det där var häftigt.
Skulle vara kul att få se reaktionerna på flickornas föräldrar, om de fick se svaret. Jäkla gris, det är säkert samma slimeball som satt & masserade fötterna på dem efter att de trippat runt på höga klackar i flera timmar.
Asså, jag ska väl erkänna att det kändes lite medeltid att gå förbi deras monter. Att dessutom ta betalt för att bli fotad med dom var än mer pinsamt. Bomber Magazine var inte mindre pinsamt, det. Men som sagt, har man inte tillräckligt intressanta saker i montern får man locka lowlifes* med f*tta. Funkar på mig.2738664Håller med dig Ullis. Vilken pinsam snubbe. En uppklädd bilskojare med snodd runt plånkan, insläppt i mässalongerna .
Om han fortsätter att skriva så oförsiktiga mail så lär man nog dessutom få läsa om honom i Expressen eller dyligt framtiden. Tur för honom att du inte var en wallraffande-reporter från ngt tv-program eller dyligt. Honom hade man nog kunnat locka ur en hel del fler skriftliga grodor om man ville!
/J
Vadå? Vad tror du fick mig att stå vid er monter? Hade ni ens en hoj där? :flås
Vi hade en kille som var mer avklädd än samtliga tjejer på hela mässan (Bar överkropp och visade hela rumpan).(vart är alla avklädda grabbar???)
Asså, jag ska väl erkänna att det kändes lite medeltid att gå förbi deras monter. Att dessutom ta betalt för att bli fotad med dom var än mer pinsamt. Bomber Magazine var inte mindre pinsamt, det. Men som sagt, har man inte tillräckligt intressanta saker i montern får man locka lowlifes* med f*tta. Funkar på mig.
*borde stavas "lowlives", men jag är rädd att ni inte hade fattat då.
Visserligen, men jag måste säga att jag är än mer intresserad av att höra de silokonpumpade bimosarnas egna kommentarer. Varför ställer inte tjererna sina egna "systrar" mot väggen och ställer frågor och kräver svar från dem?Håller med dig Ullis. Vilken pinsam snubbe.
Åh, får jag gissa? Jag tror att det är för att dessa airheads tycker att det är schysst att få uppmärksamhet för sina stora lungor. I brist på förmåga får man förlita sig på yta.2738722Visserligen, men jag måste säga att jag är än mer intresserad av att höra de silokonpumpade bimosarnas egna kommentarer. Varför ställer inte tjererna sina egna "systrar" mot väggen och ställer frågor och kräver svar från dem?
Åh, får jag gissa? Jag tror att det är för att dessa airheads tycker att det är schysst att få uppmärksamhet för sina stora lungor. I brist på förmåga får man förlita sig på yta.
Mattias nämner ju det mest pinsamma med moppemontern. Det är att man var tvungen att pröjsa 5 spänn (höjdes till 10 på lördagen) för att bli fotad med nån av brewdarna. Jag vågade inte fråga hur mycket det kostade att få klämma lite men jag var bra sugen....
Görans mail var ju klockrent, hur orkar ni bli sura över det?
Åh, får jag gissa? Jag tror att det är för att dessa airheads tycker att det är schysst att få uppmärksamhet för sina stora lungor. I brist på förmåga får man förlita sig på yta.
Tack, men det var inte dig jag ville höra det från. Jag skulle vilja se en kvinna gå fram till bimbosarna och fråga:
Ingen som har en bild på den svartvita cbr 600 rr:en? Glömde ju såklart kameran
Efter att man läst allt det är skrivet om dessa mopedtjejer så betalade du för att bli plåtad med dom eller slapp du?2735449F-n va underbar mässan va och tack Wiseguy för den lilla prat stunden
jag ser ut som en idiot på det dära kortet men men kan inte hjälpas när man gått i några timmar. tjejen är i allfall snygg
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|