Tack, men det var inte dig jag ville höra det från. Jag skulle vilja se en kvinna gå fram till bimbosarna och fråga:
Kvinna "Vill du verkligen bil ett sexualiserat, objektifierat, runkobjekt för finniga tonårspojkar, medelålders otränade män med bukfetma och äckliga gamla snuskgubbar?"
Bimbo "Jaaa!"
Kvinna "Inser du att när du klär ut dig så där förstör du för ditt eget kön, männen betraktar oss som hundar, lågstatusobjekt, knulldockor?"
Bimbo "Jaaa!"
Kvinna "Tror du att din manmma skulle bli stolt över dig om hon såg dig här nu?"
Bimbo "Jaaa!"
Kvinna "Önskar du inte att du kunde få samma uppmärksamhet fast p g a någon annan orsak, typ kvinlig astronaut?"
Bimbo "Näää"
Låter som någon typ av onani-dröm a la 15-åring.. Om en kvinna skulle ställa dessa småtjejer mot väggen men denna typ av frågeställningar skulle de gå i affekt. Vet inte om det är ett förortsfenomen, men det är tyvärr allt för vanligt att småtjejer bygger hela sin självbild på att vara attraktiva för "rätt killar" och för killarna så bygger de sin självbild på hur många små-bimbos de lyckas fälla.. så det är en evil förortscirkel med taskig självkänsla och stort hävdelsebehov som ligger bakom.. Å med det i åtanke så tvivlar jag starkt på att det ens går att ifrågasätta vare sig "Hederlige Göran" eller hans små-bimbos.. de är bara produkter av årtionden av socialdemokratiskt styre i detta land där förorterna skapat en egen depressiv cirkel av hävdelsebehov långt från sunda och etiska förutsättningar!