2894192hahha kan aldrig tacka dig för mkt emcom (david)![]()
Den dagen du kör förbi mig på bakhjulet med hyosungen petter.. det kommer vara en stor dag
![]()
![Rofl :rofl :rofl](/img/smilies/rofl.gif)
2894192hahha kan aldrig tacka dig för mkt emcom (david)![]()
Den dagen du kör förbi mig på bakhjulet med hyosungen petter.. det kommer vara en stor dag
![]()
Jag kan stolt säga att jag är läromästaren för den här grabben.
Jag kommer ihåg typ i början av förra året när han såg en bild på när jag power wheelade å ville lära sig slanga.
Jag skrev grunderna på MSN å se nu.. han är bättre än mig
:Stolt![]()
Dåså...skriv upp grunderna så jag åsså kan träna mig lika bra
![]()
![]()
MVH
Jag började med att köra i 2:an. Jag försökte koppla upp den men jag fick aldrig upp den nå mkt, vågade inte heller. Höll på så ett tag. då hade jag lärt mig koppla upp den iallafall men inte tillräckligt högt, sen började jag köra i 1:ans växel och stod nästan helt stilla och kopplade upp den. Innan jag kopplade upp den så tänkte jag på att hålla foten på bromsen o bromsa. Bromsade även fast jag inte behövde bara för att känna hur det kändes. Tillslut så har man det i ryggmärgen att man ska bromsa. tänk bara på att du ska bromsa varje gång när du ska dra upp den.blev mkt text det där
![]()
Menar du när man ska växla? eller menar du hur man ska göra för att få upp den i 2an och 3an?
Tänk inte på att växla från början. Man ska först lära sig ha känsla, man ska ligga högt så att man kan köra långt utan att den går upp i varv.
Jag växlar endast för att jag vill att det ska gå fortare.
Men när man ska växla så måste man ligga ganska högt annars far den ner när man drar in kopplingen, och så ska man koppla fort som fan o växla. Det är inte alltid kopplingen tar när jag växlar ens för att jag gör för fort![]()
Men ett tips är att inte försöka växla innan man har lärt sig att ligga väldigt högt och så ska man ha bromsen i ryggmärgen också.
För när jag skulle pröva växla tidigare när jag inte var så säker på bromsen så växlade ja från 1an till 2an och då drog jag över.. så ta det lugnt![]()
Med koppling lyfter den garanterat. Gör tom med min nsr.2898072Jo men bara undra lite tror inte ens jag kan lyft min RS i 1:an men ska träna lite mera sen när jag känner henne lite meraFinns vissa som bara petar in växlarna
Med koppling lyfter den garanterat. Gör tom med min nsr.![]()
Med koppling lyfter den garanterat. Gör tom med min nsr.![]()
Det är känslan som är svår att få in. Jag är orolog att den skall gå i backen varje gång jag försöker.2898589Det kanske den gör men vet inte om jag har den rätta känslan fast ahr inte testat men jag antar att det är svårt eftersom man inte vill krasha hojen
Det är känslan som är svår att få in. Jag är orolog att den skall gå i backen varje gång jag försöker.Man måste helt enkelt hålla på tills man märker att man inte är speciellt högt eller att det är nära och krascha eller liknande.
Eller gips!![]()
Det kanske den gör men vet inte om jag har den rätta känslan fast ahr inte testat men jag antar att det är svårt eftersom man inte vill krasha hojen
Eller en krashad hoj
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand