personligen så har jag typ inga problem att slanga med cykel, bromsreflexen sitter alltid lika bra, går med nästan med vilken cylek som hällst,,,2899658spekulerar bara lite, hur mkt lättare (kanske inte är det, men jag antar det) blir det om man kan slanga på vanlig cykel, om man sen ska övergår till motordriven cykel ? kanske låter töntigt men ändå..
Ett tips är att lära sig slanga på cykel först. Du vinner mycket på det. Både i känslan samt i plånboken ifall du drar i backen.2899658spekulerar bara lite, hur mkt lättare (kanske inte är det, men jag antar det) blir det om man kan slanga på vanlig cykel, om man sen ska övergår till motordriven cykel ? kanske låter töntigt men ändå..
2901455Ett tips är att lära sig slanga på cykel först. Du vinner mycket på det. Både i känslan samt i plånboken ifall du drar i backen.
Ett tips är att lära sig slanga på cykel först. Du vinner mycket på det. Både i känslan samt i plånboken ifall du drar i backen.
kan du 12:a med benen över styret?2902587haha såklart.. kan cykla hur som helst på bakan med cykel, nada problems..
kan du 12:a med benen över styret?
12aklock highchair eller va det kallas
hahaha2902652Galet svårt att ens "wheela" med ett ben på styret, så nej det kan jag inte.. men skicka film på ngn som gör det, se om det ens går..
Det blev nog snyggast med en svart framskärm bra val
tack jag tyckte också att det passade bra med svart.. sen med bakskärmen då, ska jag köpa blå eller svart? tror nästan att svart skulle passa in ganska bra men jag vill gärna ha tips
tack jag tyckte också att det passade bra med svart.. sen med bakskärmen då, ska jag köpa blå eller svart? tror nästan att svart skulle passa in ganska bra men jag vill gärna ha tips
svart svart svart svart
min åsikt
ang cykla på slangen med cykel så har jag aldrig bromsat när jag börjar gå för högt... jag slår över och tar imott med fötterna Värt att cykla på bakan och lära sig bromsa med bromsen innan man börjar tränna på qvarnan?
jag tror att det är bra träning, balans som balans.2931854ang cykla på slangen med cykel så har jag aldrig bromsat när jag börjar gå för högt... jag slår över och tar imott med fötterna Värt att cykla på bakan och lära sig bromsa med bromsen innan man börjar tränna på qvarnan?
men det är ju bra att iallfall försöka öva bort "få damp å dra bak fötter"-reflexen, å det är garanterat billigare/mintre smärtsamt med en cykel.2931890Jag tycker att det är så stor skillnad på att slanga med cykel och att slanga med motorcykel så att det inte ens är värt att lära sig det.
Med cykel går det nästan inte att ligga kl12 men det går det ganska lätt med motorcykel.
Dessutom så har du fotbroms på qvarnan och handbroms på cykeln.
Men mitt tips är fortfarande att tänka på att du ska bromsa innan du drar upp den på slangen. Och om du nöter nog mkt så ligger du högre och högre hela tiden, tänj på gränserna sakta men säkert.
jag tror att det är bra träning, balans som balans.
men det är ju bra att iallfall försöka öva bort "få damp å dra bak fötter"-reflexen, å det är garanterat billigare/mintre smärtsamt med en cykel.
å det är bra fettbrännar träning
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |