Bilder och mer info om Gotland Ring

Fohlin

Gotlänningen
Gick med
23 May 2003
Hoj
Ducati 916
Jag e ju gotlänning...

Färjepriserna kommer nog inte gå att göra mycket åt, i alla fall inte om det inte är tävlignar med SM-status...
Jag håller med om att V. 30 (i alla fall inte på sikt) är så lämplig, inte heller med tanke på att de flesta båtar i juli redan nu börjar bli fullbokade... Men allt sånt kommer nog att styras upp till nästa år skall ni se, vi skall bara få igång en klubbverksamhet också.

Och ni som vill dit och titta. Ni kommer inte att komma in utan guide. man får inte köra in någonstans ännu, så ni måste boka tid med någon som jobbar där...

/Fohlin

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Utifall någon missat det, så finns det möjlighet att hänga med på banåkning Gotland Ring vecka 32 (om jag inte räknat fel på veckor), närmare bestämt fredag 8 augusti! Läs mer HÄR!

/B

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Jag blir alldeles salig... :rock

farmerlip

F.d Hybridpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2 röda och en gul
Sagolikt, bogsera ön till fastlandet genast eller bygg en bro. Varför går det inte att göra detta på fastlandet. Kan inte alla politiker osv flytta till fastlandet efter att denna bana är klar så kanske det händer nått här med.
Ser bara ett aber, hur ska +10 000 personer kunna komma och titta på race? Det ska väl betalas på nått vis, jävla pengar. Men det har väl nån redan tänkt på.

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Börjar allvarligt fundera på att flytta dit, fy fan vilken bana!
Tror det blir hur fett som helst att köra där, fast det kommer ju att kosta att ta sig dit. Håller med föregående talare, bogsera in fanskapet eller bygg en bro!

Fler banor åt folket!

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Ha ha ha... Undrar vad han har för varvtid med den där? :D

Bifogat

• 100-0024_img.jpg
    100-0024_img.jpg
    18.5 KB · Visningar: 150

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Tänkte samma sak när jag såg den bilden :D
Nån som vet vad det kostar att skeppa över sig med bågen?

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
jag vill dit....... :squid :squid

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Blade skrev:
Inte så dyrt...

Som gatåkare nej. Som licensare blir det andra pengar, framförallt om man inte har en van och man är nödgad att ha bil + kärra.

Samåkning eller lottovinst blir the name of the game.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
abstruse skrev:
Som gatåkare nej. Som licensare blir det andra pengar, framförallt om man inte har en van och man är nödgad att ha bil + kärra.

Samåkning eller lottovinst blir the name of the game.

Kör de bara tävlingarna innan eller efter högsäsong så är det inte så förbannat dyrt. Och framförallt värt det!

farmerlip

F.d Hybridpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2 röda och en gul
De som ska tävla brukar ju hitta pengar, som inte ger så stora intäkter, värre med den halvintresserade 20-åringen som ska vara publik och generera vinst för finanisiärerna. Men nu ska vi inte måla fan på väggen utan det blir säker kanon. Svemo får tjacka båt :D

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...