Bilder och mer info om Gotland Ring

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Det kommer säkerligen ordnas paketresor och annat, Gotland är faktiskt inte helt obebott trots att många tror det ;) Dessutom är det packat med turister som är där om somrarna redan utan att det finns en bana där. De där gotlänningarna kan vara rätt uppfinningsrika, så de löser sig nog ;)
Tar man alla stockholmare här uppe är det faktiskt löjligt billigt att åka dit om man inte tar bilen med sig, någon hundralapp för färjan och man kan åka pendeltåg till nynäshamn..

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Banan verkar bli kanon :bow

Jag ska nog flytta söderut jag med...

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Paketresor i samarbete med Destination Gotland tror jag redan var på planeringsstadiet, från en annan tråd.

Skiter man i bilen och det finns busstransport på ön så blir det inte dyrare att kolla racing på Gotland Ring än att åka till Gelleråsen.

Fast roligast har man nog om man kör själv! :rock

nr12

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
honda rs
oFFkeFF skrev:
Inte helt jäkligt, mellan 1500-2000kr beroende på hur lång bilen är tur och retur ink 5 personer. Jag ska över på Bike-events körning i september, helt klart :tummenupp
För stockholmare är det inte mycket dyrare än att åka till knutstorp iaf ;)

och är du riktigt ekonomisk så fixar du en gotläning som bokar biljetten så att du får åka med gotlänningarnas rabatt :öl

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Som kommentar på oron för publikens kostnader att ta sig till Gotland Ring vid tävlingar så finns det hyfsat bra priser med flyg. :fakta

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag å Svågern med familj ska dit nu i Juli en vecke å kike, vi fixar en varsin mini-moto och tar oss in på natten med night vision 0 lux kamera å hela köret, vi ska vara först med inviga banan :crash
Någon som inte tror oss...

Fohlin

Gotlänningen
Gick med
23 May 2003
Hoj
Ducati 916
Inga negativa vågor här nu...

Klart att det kommer att jobbas på att fixa rabatter på båten i samband med tävlingar och körning.
Ingen här som kört GGN (enduro)? Det är ju uppåt 2000(!) deltagare i den tävlingen... så visst måste det gå att fixa grejer här på Gotland?
10000 personer (som någon nämnde tidigare) är väl inte ouppnåligt. Det åker ju en 600000 personer fram och tillbaka till gotland varje sommar...

/Fohlin

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...