Kiel
Sporthojsnörd
fan vad soft vi verkar ha det här nere. finns väl uppemot 10 st 125 åkare här i stan skulle jag tro =)
Inte en ända av mina polare som har 125.KTM_Driver skrev:2657241jag känner typ 4st som ha lättmc, men sen i sin tur känner dem ett psr stycken som ha lättmc också. Så det bruka kunna bkli ett gäng![]()
4 av mina polare har 125:erTewdie skrev:2657260Inte en ända av mina polare som har 125.![]()
Lyllo!Mr EmCom skrev:26577784 av mina polare har 125:er![]()
Headbitch skrev:2660140hur mkt har din 125 gått?? har med en ktm 125!
Headbitch skrev:2660140hur mkt har din 125 gått?? har med en ktm 125!
Den hojen vill jag ha, med mannen vilket pris du har.Headbitch skrev:2660140hur mkt har din 125 gått?? har med en ktm 125!
Det är väl inget fel på det priset?Tewdie skrev:2660537Den hojen vill jag ha, med mannen vilket pris du har.
Ser jävlit nice ut, men det är ju trots allt en -02... Jaja, om du får för dig att sänka priset nån gång i framtiden är du varmt välkommen att höra av dig.![]()
kieL skrev:2660480antar det är du som säljer dina hojar @ blocket? och går på östrabo?
varför säljer du ? =)
KTM_Driver skrev:2660466den har gått 112h![]()
Fan knappt inkörd va fan....![]()
Jo, jag har inte lust att betala så mkt.Loy skrev:2660668Det är väl inget fel på det priset?
Headbitch skrev:2660725Hehe okayhar den krånglat nått då?? min har nog gått 5h efter renovering
![]()
hehe okay.. min har rasat två gr på ett år, första gången för att ramlagrenarna va slut andra gången gick vevaxeln av.. men nu går den allt igenKTM_Driver skrev:2662117den ha inte krångla alls...eller den skar 2ndra dagen ja hade den, men det berodde på felbestyckad förgasare av den förra ägaren.![]()
Headbitch skrev:2662691hehe okay.. min har rasat två gr på ett år, första gången för att ramlagrenarna va slut andra gången gick vevaxeln av.. men nu går den allt igen![]()
hahaha aa joo.. lolKTM_Driver skrev:2667303HAHA snacka om otur, hopas inte det händer mig bara![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |