Jag fick stånd.Norton..
Vincent
Guzzi
Nån gång så....
Ähh va fan kan lika gärna länka till tråden på www.advrider.com hur många balla cafehojar som helst... http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=252051&page=1
Här har ni en sajt till att spana in, mycket balla byggen http://www.benjiescaferacer.com/home.html
Ni hade hitta usköna hojjar!Norton..
Vincent
Guzzi
Hej,
som ny på Sporthoj tänkte jag presentera mig, hej, och därefter direkt gå på det viktiga; en bild på världens, enligt mitt tycke, just nu snyggaste café racer. Wrenchmonkees Gorilla Punch!
Ponera nu att den är baserad på en CB750 före 1975, skulle den då gå igenom besiktningen sådär? Är man inte undantagen blinkers, mätare och dylikt på så gamla hojjar?
Tack.
I`ll agre.
Cause i have one
Är sugen på att sätta likadana ljuddämpare på min Cafe.
Någon som vet vad de heter och var man ev kan få tag i liknande (jag menar lika på riktigt, har rätt bra koll på dämpare men just dessa har jag gått bet på)
Gillar den här tråden!
Bidrar med en bild på min kärlek, en Sport 1000 Monoposto av hårigaste årgången (-06). Utrustad bl.a med öppen kopplingskåpa, renare ändalykt(a), styrändsspegel och sist men inte minst, ett helsystem från italienska Zard.
En fröjd både att höra och att köra!
/Johan
Gillar den här tråden!
Bidrar med en bild på min kärlek, en Sport 1000 Monoposto av hårigaste årgången (-06). Utrustad bl.a med öppen kopplingskåpa, renare ändalykt(a), styrändsspegel och sist men inte minst, ett helsystem från italienska Zard.
En fröjd både att höra och att köra!
/Johan
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring