Bilder på era husdjur

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Vår katt lever ett ganska behagligt liv...jag tror inte magsår kommer bli ett problem...

Bifogat

• n560881380_116623_3049.jpg
    n560881380_116623_3049.jpg
    53.4 KB · Visningar: 61

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Ok, men varför köpte du en katt? Finns ju massvis som skänker bort ungar ur ovälkomna kullar.[/QUOTE]

Tog först hand om en liten kattunge som vi hittade men den dog, övergiven o bara ca 5 veckor gammal. Sen dök denna katten upp som bara bodde ute o inte hade ngt direkt hem heller. En sån fin kise ska ju bo inne o ha det gott!:) Fjant är oxå en hittekatt som har varit övergiven o levt i skogen:( Så nog förtjänade han o komma hem till mig:tummenupp

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Tog först hand om en liten kattunge som vi hittade men den dog, övergiven o bara ca 5 veckor gammal. Sen dök denna katten upp som bara bodde ute o inte hade ngt direkt hem heller. En sån fin kise ska ju bo inne o ha det gott!:) Fjant är oxå en hittekatt som har varit övergiven o levt i skogen:( Så nog förtjänade han o komma hem till mig:tummenupp

Då förstår jag :tummenupp

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Gammal bild jag hittade på minstingen, som inte är lika liten nu... Snart dags att hitta en bra hankatt för avel, orkar inte med hennes jävla löpande var 3:e vecka :huvet

Bifogat

• kidaminiskida.jpg
    kidaminiskida.jpg
    144.8 KB · Visningar: 42

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Här kommer min älskling, katten Fjant:)

Bifogat

• DSC00046.JPG
    DSC00046.JPG
    23 KB · Visningar: 43
  • DSC00050.JPG
    DSC00050.JPG
    24.4 KB · Visningar: 53
  • DSC00048.JPG
    DSC00048.JPG
    23.1 KB · Visningar: 53

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Vill helst inte ge henne sånt innan första parningen då katter kan ta väldigt stor skada av p-piller en längre tid, det är "väldigt" cancerframkallande hos katter med dessa hormoner. Vi har gett henne ett för att se hur löpet fortskrider men det gav föga effekt. Kanske ger henne ett piller även denna vecka och ser om det utebli totalt.

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Vill helst inte ge henne sånt innan första parningen då katter kan ta väldigt stor skada av p-piller en längre tid, det är "väldigt" cancerframkallande hos katter med dessa hormoner. Vi har gett henne ett för att se hur löpet fortskrider men det gav föga effekt. Kanske ger henne ett piller även denna vecka och ser om det utebli totalt.

Aha, ok. Polarns ena Cornish rex gick på piller i två år, så länge de hade den på foder. Sen steriliserades den när den blev deras. Hon hade dock fått två kullar innan.
Har för mig att hon fick ett piller i veckan och då var allt lugnt och skönt iaf :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Aha, ok. Polarns ena Cornish rex gick på piller i två år, så länge de hade den på foder. Sen steriliserades den när den blev deras. Hon hade dock fått två kullar innan.
Har för mig att hon fick ett piller i veckan och då var allt lugnt och skönt iaf :)

Jo, vi har funderat på samma sak men då hennes mamma fick så stora problem så att vi var tvungna att operera bort livmoder och allt däromkring så vågar vi inte riktigt köra fullt ut :(
Inte än åtminstone, vi vill ha en kull först som sagt.
Så om någon har en ståtlig Siames/Oriental-hane med bra tavla för avel, hör av er, min katt är lösaktig :tummenupp

bladepete

Work hard and plays even harder!
Gick med
19 Mar 2008
Hoj
Honda fireblade -00 (såld)
Aston & Trigger njuter av tillvaron.

Bifogat

• aston.jpg
    aston.jpg
    47.3 KB · Visningar: 36
  • trigger.jpg
    trigger.jpg
    48.1 KB · Visningar: 35

Boffen

Thank you very much
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Daytona 675
Min lilla hund (10mån) som tycker synd om sig själv. Fick ett litet bett vid foten som tog olyckligt så han fick en infektion i leden och har nu varit hos veterinären och spolat rent leden två gånger. Idag försvann bandaget.

Bifogat

• DSC_0207.jpg
    DSC_0207.jpg
    204.3 KB · Visningar: 51
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha