Slappa
Rage closed inside!
Ser han möjligtvis ut så här?Vilken fin kise Har själv ett svart lurvigt monster
På andra bilden en sk lånehund och slappa himself
Ser han möjligtvis ut så här?Vilken fin kise Har själv ett svart lurvigt monster
Ser han möjligtvis ut så här?
På andra bilden en sk lånehund och slappa himself
Tack Sweet fast katten Fjant ser allt annat än nöjd ut, ha ha
Vad äter den där? dammråttor?
Heter han Fjant?
Ha ha, aa men inte jag som döpt honom till det, köpte honom som vuxen
Vår katt lever ett ganska behagligt liv...
Hela kostcirkeln således!
Ha ha, aa men inte jag som döpt honom till det, köpte honom som vuxen
Tog först hand om en liten kattunge som vi hittade men den dog, övergiven o bara ca 5 veckor gammal. Sen dök denna katten upp som bara bodde ute o inte hade ngt direkt hem heller. En sån fin kise ska ju bo inne o ha det gott! Fjant är oxå en hittekatt som har varit övergiven o levt i skogen Så nog förtjänade han o komma hem till mig
Gammal bild jag hittade på minstingen, som inte är lika liten nu... Snart dags att hitta en bra hankatt för avel, orkar inte med hennes jävla löpande var 3:e vecka
P-piller?
Vill helst inte ge henne sånt innan första parningen då katter kan ta väldigt stor skada av p-piller en längre tid, det är "väldigt" cancerframkallande hos katter med dessa hormoner. Vi har gett henne ett för att se hur löpet fortskrider men det gav föga effekt. Kanske ger henne ett piller även denna vecka och ser om det utebli totalt.
Aha, ok. Polarns ena Cornish rex gick på piller i två år, så länge de hade den på foder. Sen steriliserades den när den blev deras. Hon hade dock fått två kullar innan.
Har för mig att hon fick ett piller i veckan och då var allt lugnt och skönt iaf
Sterilisering?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |