Bilder på era husdjur

turbo-mupp

Medlem
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Honda CR250 -87
DSCN3179.jpg

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Mkt vacker och proportionell hund att titta på.

Vet av erfarenhet att dom är väldigt stabila och bra i psyket också, stor hund att mysa med i soffan dock :)

Men tack! Hon är a looker, lite lite lång rygg bara och skallen hoppas jag "sväller upp" lite. :D

Hon är grymt lätt att ha och göra med, lugn inne fullt ös ute, lättlärd. Allmänt söt, som socker. Fullkomligt älskar att spåra.

Faktiskt är hon väldig bra på att göra sig liten med - när hon vill - och hon tycker att det går lika bra att sitta i mattes knä nu som för ett år sedan. :gnissla :hihi
Folk tittar snällt på henne och ler när de ser 34 kg "kamphund" sitta i mattes knä på tåg och buss. :tummenupp

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Men tack! Hon är a looker, lite lite lång rygg bara och skallen hoppas jag "sväller upp" lite. :D

Hon är grymt lätt att ha och göra med, lugn inne fullt ös ute, lättlärd. Allmänt söt, som socker. Fullkomligt älskar att spåra.

Faktiskt är hon väldig bra på att göra sig liten med - när hon vill - och hon tycker att det går lika bra att sitta i mattes knä nu som för ett år sedan. :gnissla :hihi
Folk tittar snällt på henne och ler när de ser 34 kg "kamphund" sitta i mattes knä på tåg och buss. :tummenupp
Antar att tikarna är aningen mindre än hannarna?

Tycker du kan ta en bild nån gång när hon "gör sig liten" för ja vet precis hur du menar och ja förstår inte hur dom kan krypa ihop så pass.

Har du mkt vakt i din? Rent generellt så brukar dom ha de i sig :)

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Last edited:

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Antar att tikarna är aningen mindre än hannarna?

Tycker du kan ta en bild nån gång när hon "gör sig liten" för ja vet precis hur du menar och ja förstår inte hur dom kan krypa ihop så pass.

Har du mkt vakt i din? Rent generellt så brukar dom ha de i sig :)

Japp, det är de. Trollas kullbror väger 49 pannor... han är störst. Kullens minsta tik väger under 30 kg.

Hon vaktar. :brinnerup Men inte så det stör.

Nästa gång jag kör en hunddag i stora studion så räknar jag med att ni kommer ner och blir fotade:)

Så gärna så. :D Eller allafall gärna hunden...

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Någon som vet vart man kan få tag i hamparep eller liknande till en vettig summa (kommer gå många meter) som ska användas till klösträd som vi håller på att bygga.

Det brukar finnas i marinbutiker. Oftast tjockare tågvirke men det finns lite tunnare också. Har du tur så kan du splitta på en lite tjockare då den oftast är tvinnad av flera mindre.

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
Turbo-Ninja sitter still för en gångs skull.....
Inte oljekyld-klass förstås men jag är jäkligt svag för det småstöddiga uttrycket...

Bifogat

• Ninja.jpg
    Ninja.jpg
    206.7 KB · Visningar: 79
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!