Mkt vacker och proportionell hund att titta på.
Vet av erfarenhet att dom är väldigt stabila och bra i psyket också, stor hund att mysa med i soffan dock
Antar att tikarna är aningen mindre än hannarna?Men tack! Hon är a looker, lite lite lång rygg bara och skallen hoppas jag "sväller upp" lite.
Hon är grymt lätt att ha och göra med, lugn inne fullt ös ute, lättlärd. Allmänt söt, som socker. Fullkomligt älskar att spåra.
Faktiskt är hon väldig bra på att göra sig liten med - när hon vill - och hon tycker att det går lika bra att sitta i mattes knä nu som för ett år sedan.
Folk tittar snällt på henne och ler när de ser 34 kg "kamphund" sitta i mattes knä på tåg och buss.
Helt sanslöst bra bilder! Röd irländsk setter, aight?
Trolla har hunnit bli 14 månader och stora damen... men har fortfarande 5 kg kvar att växa till sin mors vuxenvikt.
Antar att tikarna är aningen mindre än hannarna?
Tycker du kan ta en bild nån gång när hon "gör sig liten" för ja vet precis hur du menar och ja förstår inte hur dom kan krypa ihop så pass.
Har du mkt vakt i din? Rent generellt så brukar dom ha de i sig
Nästa gång jag kör en hunddag i stora studion så räknar jag med att ni kommer ner och blir fotade
Någon som vet vart man kan få tag i hamparep eller liknande till en vettig summa (kommer gå många meter) som ska användas till klösträd som vi håller på att bygga.
Någon som vet vart man kan få tag i hamparep eller liknande till en vettig summa (kommer gå många meter) som ska användas till klösträd som vi håller på att bygga.
12 år gammal
Göra själv?
Trivdes du inte?Var några år sedan jag flyttade nu dock
Trivdes du inte?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |