Jäkligt lik mitt monster! (Schäfer/Labrador/Collie/Bordercollie/Samojed/Veimaran/Dalmatiner...)
Hon badar minst en gång i veckan bara det inte är is, men det är det sällan på havet. En riktig skitgris som vet precis hur man ska göra för att skita ner sig så fort som möjligt...
Hittade lite gamla bilder på hur man kan se ut när man betar gräs.
Söt ko. Vad är det för sort?
Någon som har erfarenhet av bengal får gärna pm:a mig.
Får skaffas när man har för mycket pengar , skämt o sido, blir det raskatt så blir det bengal eller katten som gillar vatten dvs turkisk van
Vill framförallt veta deras egenskaper, har läst att de inte är några "soffkatter", jamar mycket etc ...
www.bengal.se fy sjutton så fina
Gotländsk Bostövador
Aka Boxer-, Labrador- och Stövarblandning.
Agusta eller Velocette föreslår jag.Denna lilla tjej hämtar jag och en vän den 5-6 juni. Namnförslag om jag får välja Iza men det vi filurar fortfarande på det.
Hade det varit en hane kunde man gjort som tjejpolaren och döpt till Attack och-/eller Apport som henns hundar heter, alltid lika skoj att kalla in dem
Denna lilla tjej hämtar jag och en vän den 5-6 juni. Namnförslag om jag får välja Iza men det vi filurar fortfarande på det.
Hade det varit en hane kunde man gjort som tjejpolaren och döpt till Attack och-/eller Apport som henns hundar heter, alltid lika skoj att kalla in dem
Köpte en katt precis, hämtar upp henne om 2veckor..
Haha, söt kisse! Du är medveten om att inte kommer få EN ENDA lugn stund, speciellt inte när du har valt en ras med lika mycket damp som mina katter...
Edit/ Bengal eller Ocicat? Jag lär mig aldrig att se skillnad på dem förutom att jag vet att den ena rasen ser ut som en inavlad bondkatt i ansiktet och det är inte din ras...
Slänger in en nytagen bild på det yngsta vilddjuret, hon springer omkring som en galning ute i stugan och jag försöker lära henne fånga lite småfåglar men det går sådär. Får montera fågelholkarna lite längre ner mot marken
Tackar.hawkisen riktigt fin hund!
Det börjar ta sig för lillflickan... men hon är inte färdigvuxen helt och fullt förens vid 3 års ålder enligt uppfödaren.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|