Nursey
Utan lem
Jattefina bilder Per ![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Du ar asduktig
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Du ar asduktig
Två nya bilder på Kiatjejjen
Göran i sommarvärmen.
men jaa, det e ju bara pitbullar som e farliga, FAN heller...min rottweiler/schäfer höll på att hugga handen av mig för ingenting
läkarbesök typ 4 gånger, han är rätt uppfostrad och allt sådant...men det bara flippade i skallen när jag försökte få in honom i huset...blir det värre nästa gång så är det avlivning.
Shit, menar du att hunden flippade bara sådär!? Tur hunden inte var av en styggare ras, för då hade du inte fått bort den (om du nu inte har en breakstick dvs)
Lite på Vixen. Föddes 070604.
Schäfer/Rottweiler blandning har kraft så det räcker...tur att han inte fick bra tag bara!...han kan bli lite sne när han rymmer hehe.
men så får han inte göra, nästa gång kanske det är en annan människa...
Btw, han är stor och stark som ett as!, fast ja älskar han ändå
Tja, du får väl visa vem som bestämmer antar jag. Sådär kan man ju inte ha det. Tur iaf att det var du som råkade illa ut och ingen annan![]()
Igår lämnade jag iväg lilla Jessi. Lite ledsamt trots att det bara är för ett tag. Hon ska nämligen till Norge på dejt.
Under tiden fortsätter vår kamp-katt att hålla viltbeståndet nere. Lägg märke till att han äter grönt också.![]()
(nej vi låter honom inte ta in, sina byten, han gör det ändå eftersom vi har det stå öppet pga värmen..)
Nu kommer jag nog att låta som en idiot, men jag är van2991036jag har ju fast handtag...men han kan bli sån ändå
ja det var kanske tur i oturen...
Nu kommer jag nog att låta som en idiot, men jag är van
Men det där tyder ju på att det brister i rangordningen, han skulle aldrig göra så om han visste att det var du som var boss.
Tyvärr, men så är det.
Riktigt fin var han iallfall.![]()
Nu kommer jag nog att låta som en idiot, men jag är van
Men det där tyder ju på att det brister i rangordningen, han skulle aldrig göra så om han visste att det var du som var boss.
Tyvärr, men så är det.
Riktigt fin var han iallfall.![]()
Det är säkert bara dekoration. Presentationen av maten är väldigt viktig vet du.Under tiden fortsätter vår kamp-katt att hålla viltbeståndet nere. Lägg märke till att han äter grönt också.![]()
(nej vi låter honom inte ta in, sina byten, han gör det ändå eftersom vi har det stå öppet pga värmen..)
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |