Bilder på era husdjur

Stuntrider

Stunt!!!!
Gick med
27 Sep 2006
Hoj
Stunthoj
men jaa, det e ju bara pitbullar som e farliga, FAN heller...min rottweiler/schäfer höll på att hugga handen av mig för ingenting
läkarbesök typ 4 gånger, han är rätt uppfostrad och allt sådant...men det bara flippade i skallen när jag försökte få in honom i huset...blir det värre nästa gång så är det avlivning.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
men jaa, det e ju bara pitbullar som e farliga, FAN heller...min rottweiler/schäfer höll på att hugga handen av mig för ingenting
läkarbesök typ 4 gånger, han är rätt uppfostrad och allt sådant...men det bara flippade i skallen när jag försökte få in honom i huset...blir det värre nästa gång så är det avlivning.

Shit, menar du att hunden flippade bara sådär!? Tur hunden inte var av en styggare ras, för då hade du inte fått bort den (om du nu inte har en breakstick dvs)

Stuntrider

Stunt!!!!
Gick med
27 Sep 2006
Hoj
Stunthoj
Shit, menar du att hunden flippade bara sådär!? Tur hunden inte var av en styggare ras, för då hade du inte fått bort den (om du nu inte har en breakstick dvs)

Schäfer/Rottweiler blandning har kraft så det räcker...tur att han inte fick bra tag bara!...han kan bli lite sne när han rymmer hehe.
men så får han inte göra, nästa gång kanske det är en annan människa...

Btw, han är stor och stark som ett as!, fast ja älskar han ändå

Bifogat

• Bild 608.jpg
    Bild 608.jpg
    26.7 KB · Visningar: 55
Last edited:

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Lite på Vixen. Föddes 070604 :) .

Bifogat

• IMG_4170liten.JPG
    IMG_4170liten.JPG
    91.1 KB · Visningar: 55
  • IMG_4168liten.JPG
    IMG_4168liten.JPG
    110.8 KB · Visningar: 66
  • IMG_4132liten.JPG
    IMG_4132liten.JPG
    121.5 KB · Visningar: 55
  • IMG_4324liten.JPG
    IMG_4324liten.JPG
    79.2 KB · Visningar: 58

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Schäfer/Rottweiler blandning har kraft så det räcker...tur att han inte fick bra tag bara!...han kan bli lite sne när han rymmer hehe.
men så får han inte göra, nästa gång kanske det är en annan människa...

Btw, han är stor och stark som ett as!, fast ja älskar han ändå

Tja, du får väl visa vem som bestämmer antar jag. Sådär kan man ju inte ha det. Tur iaf att det var du som råkade illa ut och ingen annan ;)

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Igår lämnade jag iväg lilla Jessi. Lite ledsamt trots att det bara är för ett tag. Hon ska nämligen till Norge på dejt.

Under tiden fortsätter vår kamp-katt att hålla viltbeståndet nere. Lägg märke till att han äter grönt också. :D
(nej vi låter honom inte ta in, sina byten, han gör det ändå eftersom vi har det stå öppet pga värmen..)

Bifogat

• PICT0003 (Small).JPG
    PICT0003 (Small).JPG
    32 KB · Visningar: 55
  • PICT0001 (Small).JPG
    PICT0001 (Small).JPG
    32.6 KB · Visningar: 89

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Igår lämnade jag iväg lilla Jessi. Lite ledsamt trots att det bara är för ett tag. Hon ska nämligen till Norge på dejt.

Under tiden fortsätter vår kamp-katt att hålla viltbeståndet nere. Lägg märke till att han äter grönt också. :D
(nej vi låter honom inte ta in, sina byten, han gör det ändå eftersom vi har det stå öppet pga värmen..)

Klart han tar in bytet, han vill ju dela med sig till flocken! Han är en mycket artig katt:)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
2991036 jag har ju fast handtag...men han kan bli sån ändå
ja det var kanske tur i oturen...
Nu kommer jag nog att låta som en idiot, men jag är van :hihi

Men det där tyder ju på att det brister i rangordningen, han skulle aldrig göra så om han visste att det var du som var boss.
Tyvärr, men så är det.

Riktigt fin var han iallfall. :)

Stuntrider

Stunt!!!!
Gick med
27 Sep 2006
Hoj
Stunthoj

Men det där tyder ju på att det brister i rangordningen, han skulle aldrig göra så om han visste att det var du som var boss.
Tyvärr, men så är det.

Nej du har rätt, men så är egentligen inte fallet, han är inte alls så gammal än så han har nog valphjärnan kvar, sen så blev han lite sur för ja försökte ta in honom...sen kan ju alla hundar få flipp i skallen, från chiuaua (stavning)
till rottweiler.

Ja han e fin det är han :)

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll

Tyvärr, men så är det.

Nej, det är ingen brist i nån rangordning. Rangordning existerar mellan hundar och mellan människor men aldrig mellan hundar och människor. Snarare är det brist på tillit för husse. Kan vi skippa sådant här prat i tråden och visa bilder på våra djur istället?

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Fick den här minen när jag sa att ja skulle lära mig att köra på bakhjulet.

Bifogat

• bild.jpg
    bild.jpg
    82.8 KB · Visningar: 82

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Det är säkert bara dekoration. Presentationen av maten är väldigt viktig vet du. :)

Han verkar vara ganska lik min kisse, lite kortare päls kanske. Min har för övrigt blivit lite dålig på att hämta hem mat till husse nu på äldre dar.
Bilden är en gammal kass mobilkamerabild, men den visar iaf vad han hellre gör.

Bifogat

• Photo-0035.jpg
    Photo-0035.jpg
    57 KB · Visningar: 70
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand