Bilder på era husdjur

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Tack :) Har för några veckor sedan bytt från en Canon 350d till en 40d, använder oftast ett Sigma 24/1,8 men på bilden med kompisen och hennes hund lånade jag hennes Canon 10-22. Där använde jag också mina två Canon 430ex-blixtar med fjärrstyrning från Elinchrom.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Är det någon annan som en fjolla till hund? Min hund åmar sig mer än en pussycatdoll när han varit ute i regnet. Mattor, kläder, tapeter, soffan:näsblod allt blir hans offer i jakten på en torr päls..man kan ju inte använda vattensprutan för att stoppa detta :p då blir det väl värre?

Gabor

Guest
Möt burmongot...

Rocky, the rasist. Hatar svarta fåglar.

Jagar katter, lever upp tll sitt ryckte som en slugger. 1 år gammal och inte rädd för något.

Bifogat

• Rocky.jpg
    Rocky.jpg
    39 KB · Visningar: 53

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM

Jagar katter, lever upp tll sitt ryckte som en slugger. 1 år gammal och inte rädd för något.

Komsi komsi birdy:yoparty

Hamilton firade 1 år i dagarna, har gått från "ulltott" till en fin stolt kattkille (me båda kulorna i behåll)

Bifogat

• DSC01251.JPG
    DSC01251.JPG
    47.7 KB · Visningar: 41
  • DSC01248.JPG
    DSC01248.JPG
    113.9 KB · Visningar: 52
  • photo.jpg
    photo.jpg
    69.3 KB · Visningar: 49

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Sådan hade brorsan för en evighet sedan.
Påstods att man kunde lära dem att tala.
Inte hans ex.
Kunde bara skrika som en våldtagen treåring och bajsa i maten för en.
Mötte en ond bråd död vid en kamikazeattack mot min tax.

Hoppas för din skull att din pippi är annorlunda.

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Är det någon annan som en fjolla till hund? Min hund åmar sig mer än en pussycatdoll när han varit ute i regnet. Mattor, kläder, tapeter, soffan:näsblod allt blir hans offer i jakten på en torr päls..man kan ju inte använda vattensprutan för att stoppa detta :p då blir det väl värre?

Funkar det inte att torka av honom med en handduk i hallen?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Funkar det inte att torka av honom med en handduk i hallen?

Nope. Det sitter nog mer i huvudet än i pälsen :näsblod
Just nu funderar jag på att skicka honom express one way till sibirien då han bitit sönder den superfina matbehållaren jag hade i köket i goretex eller nått liknande. Nu måste jag hitta nått smart att lägga 8 kg torrfoder i..:mutter

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Nu måste jag hitta nått smart att lägga 8 kg torrfoder i..:mutter

Jag får snart hem den här, avsedd för kattmat, men finns även till hundar i större storlek. Den borde han ha svårt att bryta upp...och sedan e den jäkligt snygg också :)

Bifogat

• kattmatsburk2248.jpg
    kattmatsburk2248.jpg
    208.5 KB · Visningar: 47
Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag får snart hem den här, avsedd för kattmat, men finns även till hundar i större storlek. Den borde han ha svårt att bryta upp...och sedan e den jäkligt snygg också :) Har sett den avseende för hund irl, snyggare än på bilden. Den avseende katt har jag dock fått vänta på.....

Var och hur mycket? Den andra var som en väska..superpraktisk med en axelrem på. Smarto gnagde ett hål i mitten på den lika stort som en knytnäve. Det är kul med husdjur:mad:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Var och hur mycket? Den andra var som en väska..superpraktisk med en axelrem på. Smarto gnagde ett hål i mitten på den lika stort som en knytnäve. Det är kul med husdjur:mad:

Vet inte just nu vem som är återförsäljare men kan ta reda på det.(finns i en butik som heter "hemma" i skövde). Ber att få återkomma då klockan är sent slagen..

Ben Pool

Kärring
Gick med
8 Apr 2003
Hoj
Min TRX gick sönder
Just nu funderar jag på att skicka honom express one way till sibirien då han bitit sönder den superfina matbehållaren jag hade i köket i goretex eller nått liknande
När jag kom hem i fredags hade Gårdshundjäveln knaprat lite på väggen och en golvlist :mad:
Inte långt ifrån en skänkesannons på blocket då

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Harry Padda

Harry padda springer efter en överallt, oavsett om man bara ska pissa, eller duscha. Snabb är han konstigt nog. I övrigt vill han upp i soffan och kela. Blir han leksen försöker han bitas. Väl ute på gräsmattan blir han en demon och röker allt han ser, inklusive sniglar, maskar, gråsuggor mm.

Bifogat

• Harry Padda2.jpg
    Harry Padda2.jpg
    39.5 KB · Visningar: 46
  • paddan_brutal2.jpg
    paddan_brutal2.jpg
    42.5 KB · Visningar: 70
  • harry padda.jpg
    harry padda.jpg
    219.7 KB · Visningar: 61
  • paddan3.jpg
    paddan3.jpg
    82 KB · Visningar: 57
  • paddan.jpg
    paddan.jpg
    182.1 KB · Visningar: 83

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Ingen fara ;) jag skall köpa nått annat och preppa den med Tabasco på utsidan..som jag gjorde med mina gympadojjor då jag ville ha dom i fred. Oslagbart! :evil

Jag kan nästan föreställa mig hur en svettig, tabascoindränkt gympasko luktar. :näsblod

Harry padda springer efter en överallt, oavsett om man bara ska pissa, eller duscha. Snabb är han konstigt nog. I övrigt vill han upp i soffan och kela. Blir han leksen försöker han bitas. Väl ute på gräsmattan blir han en demon och röker allt han ser, inklusive sniglar, maskar, gråsuggor mm.

Ûberkewl! :tummenupp Hur gammal är han?

Last edited:

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ûberkewl! Hur gammal är han?

Jag bytte in en nyömsad fågelspindel mot paddan, tror det var -92 eller -93. Vet ej riktigt hur gammal han var då, men jag tror att han nu borde vara mellan 15-20 år gammal.
Vi har dragits med varann länge nu, jag och Harry. :)

Last edited:

RawR

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
dröm

Här är den tuffaste hunden som finns! :rolleyes:

Va ute o gick plötsligt börja det ösregna så sprang han mot närmsta tak, enligt honom så är regn farligt men inte en stor rottweiler :D
Och så här tackar han mig för att jag tagit ut honom

Blöt hund på nytvättade lakan :huvet

SW

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
kx 250, sporthoj till nästa år får man hoppas
Här är den tuffaste hunden som finns! :rolleyes:

Va ute o gick plötsligt börja det ösregna så sprang han mot närmsta tak, enligt honom så är regn farligt men inte en stor rottweiler :D
Och så här tackar han mig för att jag tagit ut honom

Blöt hund på nytvättade lakan :huvet

va är det för vovve?

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...