Bilder på era husdjur

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Om det är plastmatta på golvet så skulle jag lägga katalogen under hjulen istället,annars har du snart fina däckmönster i mattan som inte går bort.

Nu flyttade vi en månad senare men hyresvärden skulle byta matta till parkett 1-2 månader senare så den var redan sliten om man säger så :tungan

moveoutburnout

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Min vovve rev hundgallret och klättrade fram och satte sig i passagerarsätet när vi var ute och körde. Hon gillar att åka bil. Syns det? :D

Bifogat

• DSC00097 (Large).jpg
    DSC00097 (Large).jpg
    67.9 KB · Visningar: 80

ceylon79

Ny medlem
Gick med
9 May 2003
Hoj
Thundercat-98 ¤såld¤ Husaberg 650-03¤såld¤ FZR1000 89
Nya bilder på grisen.. han e en blandning av cane corso och Amerikansk bulldog..

Bifogat

• 1.JPG
    1.JPG
    183.6 KB · Visningar: 46
  • 2.JPG
    2.JPG
    211.6 KB · Visningar: 42
  • 3.JPG
    3.JPG
    226.7 KB · Visningar: 51

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
HJÄLP!!

Min hund har haft diarré 2 dagar..tänkte att det går väl över. Nu började han kräkas också..men det kan jag hantera. Rätt som det var började han svänga med huvudet som värsta bibelbältespredikanten och ut kom vad som såg ut som en råtta..storlek: jävligt för stor för min lilla hund..:skrämd

Det visade sig vara en skitkompakt stenhård, 15 cm lång korv av damm, trådar, hår, plastbitar och träbitar (samt många oidentifierbara krejjer) med en fet diameter av 2 4 cm på sina ställen :O jag har aldrig sett ngt liknande..fan hunden är ju bara en liten skit..det måste ju tagit upp hela magsäcken :O inte så konstigt att han inte velat äta sista veckorna :O
Är detta vanligt?

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
HJÄLP!!

Min hund har haft diarré 2 dagar..tänkte att det går väl över. Nu började han kräkas också..men det kan jag hantera. Rätt som det var började han svänga med huvudet som värsta bibelbältespredikanten och ut kom vad som såg ut som en råtta..storlek: jävligt för stor för min lilla hund..:skrämd

Det visade sig vara en skitkompakt stenhård, 15 cm lång korv av damm, trådar, hår, plastbitar och träbitar (samt många oidentifierbara krejjer) med en fet diameter av 2 4 cm på sina ställen :O jag har aldrig sett ngt liknande..fan hunden är ju bara en liten skit..det måste ju tagit upp hela magsäcken :O inte så konstigt att han inte velat äta sista veckorna :O
Är detta vanligt?

Min gamla katt har spytt upp ett par sådan där rediga prylar/korvar ett par gånger och mår finfint efteråt iaf. Den senaste såg nästan flätad ut på något vis och kopiöst stor i förhållande till kattens storlek.

Håll koll på hunden dom närmaste dagarna. Om han börjar käka och bete sig som vanligt så är det nog safe :tummenupp

Vaektra

Mamma
Gick med
6 Dec 2004
Hoj
nu står det 2 hojjar i garaget :)
Nu har matte varit framme med kassa kameran igen.. Oljekyld när du är i Skövde nästa gång så säg till! Jag behöver fotas med lite stil/ Göran

Bifogat

• DSC00124.JPG
    DSC00124.JPG
    58.9 KB · Visningar: 47
  • DSC00123.JPG
    DSC00123.JPG
    48.6 KB · Visningar: 40
  • DSC00121.JPG
    DSC00121.JPG
    53.4 KB · Visningar: 35
  • DSC00117.JPG
    DSC00117.JPG
    63.4 KB · Visningar: 60

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
HJÄLP!!

Är detta vanligt?

Inte så vanligt för en hund. Men håll koll på honom och sicken tur du har, ofta brukar man få buköppna dom och ta ut elendet :(
Har du otur så finns det mer kvar i magen.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Min gamla katt har spytt upp ett par sådan där rediga prylar/korvar ett par gånger och mår finfint efteråt iaf. Den senaste såg nästan flätad ut på något vis och kopiöst stor i förhållande till kattens storlek.

Håll koll på hunden dom närmaste dagarna. Om han börjar käka och bete sig som vanligt så är det nog safe :tummenupp

Det är ju dock ganska vanligt på katter, till skillnad från hundar (?).
En katt äter dessutom växtligheter för att få fart på magen när hårbollar och dylikt skall ut har jag för mig.

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Nu har matte varit framme med kassa kameran igen.. Oljekyld när du är i Skövde nästa gång så säg till! Jag behöver fotas med lite stil/ Göran

Sötaste Göran:) Ta tåget till Stockholm vetja, tror hundar åker gratis:D

Nya bilder på grisen.. han e en blandning av cane corso och Amerikansk bulldog..

Helt vansinnigt söt! Hur gammal är han? Hur är han till sättet?

Last edited:

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
tänkte lägga in ett kort på min signalkräfta som jag inte hade hjärta att koka den var så liten.
Men jobbdatorn vill inte jag laddar upp nån bild så jag får återkomma med ett kort på sigvard senare:tummenupp siggesignal en ilsken liten rackare:D

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
:va Kanske dags att börja lyssna på katten . Den äldsta katten, som i vanliga fall alltid sover lugnt och stilla på nätterna väckte oss och va superkellig, undrade va sjutton hade farit i honom, ignorerade honom och somnade om....på morgonen vakna jag och upptäckte att lillebrodern hade blivit instängd i biorummet och samtidigt hävt ner och rullat runt i tvätten som tillfälligt var där :gnissla Natten efter så sov den stora katten lugnt som vanligt. Nästa gång man blir väckt så kommer man nog ta det på lite mer allvar :näsblod

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Min hund på min bil :)
Hon vill nog vara en katt:va :näsblod

PICT7921.jpg

ceylon79

Ny medlem
Gick med
9 May 2003
Hoj
Thundercat-98 ¤såld¤ Husaberg 650-03¤såld¤ FZR1000 89
Sötaste Göran:) Ta tåget till Stockholm vetja, tror hundar åker gratis:D

Helt vansinnigt söt! Hur gammal är han? Hur är han till sättet?

Han har precis blivit 1 år nu.. Han är helt underbar, lite dumsnäll,typ som en labrador :D Älskar barn!! Och innan nån säger nått så menar jag inte att han äter dom :D

Matti

Håll käften när du pratar med mig!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM RC8 R, KTM 450 SMR, KTM 690 SMC och en KTM 250 SX-F.
Kurt firar sin 1 års dag med en BigMac :födelseda

Bifogat

• k2(1).jpg
    k2(1).jpg
    63.3 KB · Visningar: 96
  • k122.JPG
    k122.JPG
    53.5 KB · Visningar: 112
  • k3(1).jpg
    k3(1).jpg
    55.7 KB · Visningar: 103

Vaektra

Mamma
Gick med
6 Dec 2004
Hoj
nu står det 2 hojjar i garaget :)
Ajaj matte och husse var bortresta och farmor var barnvakt. Farmor råkade klämma min svans i dörren, sjukhuset nästa och de kapade en bit och sydde massor. Men jag är rätt glad ändå för nu får jag sova i sängen :) fast tratten kan fara åt h-vete, djävulens påfund!!

Bifogat

• DSC00128.JPG
    DSC00128.JPG
    50.1 KB · Visningar: 43
  • DSC00130.JPG
    DSC00130.JPG
    61.8 KB · Visningar: 72
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...