blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
mer bilder mange mer
Jag tyckte jag slajda rätt snyggt när jag fick ner fotpinnen i backen men den här killen är i en helt annan division när han slajdar in med magen i backenCoRuS skrev:
Olof Eriksson skrev:2437420Jag tyckte jag slajda rätt snyggt när jag fick ner fotpinnen i backen men den här killen är i en helt annan division när han slajdar in med magen i backen
Undrar i så fall vad i helsike killen med 154 tänker på och vart han skaCoRuS skrev:2438093.
.
.
Eller, shit, jag har det. Han anammar verkligen det där med att sladda in i kurvan för att få hojen i rätt riktning från redan i ingången. Hoooly Mooly, det lär vara värsta jäkla 180-graders kurvan som kommer...
Supermoto skrev:2438301Undrar i så fall vad i helsike killen med 154 tänker på och vart han ska
PutteLiten skrev:2438516Knäskrapa kan han oxå
PutteLiten skrev:2438516Knäskrapa kan han oxå
Det där vet jag vad det är, det är den senaste tekniken för att ta S-kurvor med knäskrap. När han viker över till vänster (nästa bild) så knäskrapar han helt enkelt från undersidan av hojjen istället för att röra kroppen över till vänstersidan av hojjen. Mycket effektivt då det tar en hel del tid att komma över från höger till vänster sida.PutteLiten skrev:2438516Knäskrapa kan han oxå
blom skrev:2438973jag vill ju se en bild från E-tuna när en viss aprilia åkare klättrar upp efter sin hoj
4strokeforce skrev:2439500kanske inte bilden med mest kvalité, men fin är den
Trevlig bild synd bara att de skymmar hojen4strokeforce skrev:2439500kanske inte bilden med mest kvalité, men fin är den
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|