starclassic skrev:Helt klart bekymrad över den nya leksakens instrumentering..
Fan vad korta ben jag har.....
lotto skrev:observera min schyrriga blekning av luggen
Lokke skrev:Se på fan! En äkta Flintstone RR Supersport!
Seizure Later skrev:Nä, nä. Supersport ska ha DOT-märkte däck, det där ser ut som slicks..
Hemma hos mig... Med på bilden är även Yammaretta och Metropolis....Affe_R1 skrev:Detta är jag på förfest efter helgens Lasergame
(Jag SKA klippa mig)
Man är ju snäll o bjuder på en "pruttare"
Bikerbitch skrev:Försöker du smeka skrevet emot tanken, ser ut som du är på väg iallfall eftersom du knappt når ner till marken
Freddo skrev:
Bilden är tagen för hockeylagets hemsida så ta det för vad det är ( www.gutshockey.nu ).
EDIT: och ja, det är en prilla under vänsterläppen och inte en smäll, som många har fått för sig.
starclassic skrev:Finns det någon sporthoj.com statistik på hur många procent av BB:s inlägg som innehåller sexuella anspelningar? Skulle vara intressant läsning...
Jonne_boy skrev:Gnesta - Guts hockey 6 - 2
Va ju kul att det va kända personer som spelade...
Freddo skrev:Enda förslusten på hela säsongen men vad väntar man sig när Gnesta plockar med halva sin A-trupp till en div. 4 match. 2 segrar på 3 möten för Guts säger väl allt.
Nu är det dags för Guts att krossa i div. 3 fast denna gång får vi klara oss utan våran skyttekung och SM-guld medaljör.
Jonne_boy skrev:Jag det e förjävligt att biström tog med alaget..
då jag fick sitta på läktaren då
Freddo skrev:Det är väl bättre än det var för mig. Jag var tvungen att sitta ombytt i båset och sedan fick jag spela de sista 11 sekunderna . Fast det var roligt på bussen , det är väl alltid värt något. Jag hörde att Gnesta skulle lägga ner sitt B-lag, är det sant?
EBS skrev:Här e jag då...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |