Bilder på medlemmar

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Zarrell och jag, måttligt nyktra :gnissla

Bifogat

• gg.jpg
    gg.jpg
    82.5 KB · Visningar: 220
  • ff.jpg
    ff.jpg
    83.5 KB · Visningar: 200

Dominator-Rocks

Guest
En bild från Gotland i somras.

attachment.php

NOJE-08s32-kille-11_271527w.jpg

Look alikes...
:D

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Jag LOVAR, jag är en snäll pojke... :huvet :näsblod

Lägger till en bild där jag ser någorlunda normal ut också, så att jag inte skrämmer bort alla småbarn som jag ska försöka bjuda på godis...

Bifogat

• Petter10.jpg
    Petter10.jpg
    121.9 KB · Visningar: 405
  • Petter13.jpg
    Petter13.jpg
    139.4 KB · Visningar: 434
  • Jag, Nyan lillbild.jpg
    Jag, Nyan lillbild.jpg
    21.4 KB · Visningar: 206

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Jag LOVAR, jag är en snäll pojke... :huvet :näsblod

Lägger till en bild där jag ser någorlunda normal ut också, så att jag inte skrämmer bort alla småbarn som jag ska försöka bjuda på godis...
Men helveti.. de va dom största stygn jag sett på länge, och jag jobbar ändå inom vården! Måste vart schysst insyn till skallbenet hurredu. Aj.

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Men helveti.. de va dom största stygn jag sett på länge, och jag jobbar ändå inom vården! Måste vart schysst insyn till skallbenet hurredu. Aj.

Janå, det var tydligen relativt djupt jo.
De hade anlagt en hinderbana i stora bassängen på Fyrishov. Jag var tydligen lite för lång och lite för atletisk (lite för ouppmärksam/dum?) och hoppade för långt i starten, vilket ledde till att jag tvungen att dyka rakt ner, och det tog ganska snabbt stopp i bassängbotten. :huvet

Kom upp till ytan, spottade ut en tandflisa, kände att jag hade ont vid höger öga så jag höll handen emot, och klättrade upp ur bassängen. Folk tittade skräckslaget på mig och sade att jag måste till akuten. Jag protesterade (är uppvuxen med en mor som tycker att "det läker nog av sig självt" och så tejpar hon några varv) och förstod inte att jag hade ett gapande sår i pannan ur vilket det strömmade ganska stora mängder blod.

Hursomhaver. Min bror pluggar till läkare och råkade befinna sig på sjukhuset på praktik just då, så han fick tom. äran att sy mig (på min begäran), vilket var en ganska kul grej.

Tro mig, jag brukar ALLTID predika om hur farligt det är att dyka när det är grunt, och har aldrig gjort det före eller efter denna gång. Men nu slog det slint i skallen, och tur som jag hade så klarade jag mig med blotta förskräckelsen. :tummenupp

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
:D Var det inte du och ngn annan ålänning som var här i Sthlm och hoppade från Västerbron för några somrar sedan? :jisses :jisses :jisses

De hade anlagt en hinderbana i stora bassängen på Fyrishov. Jag var tydligen lite för lång och lite för atletisk (lite för ouppmärksam/dum?) och hoppade för långt i starten, vilket ledde till att jag tvungen att dyka rakt ner, och det tog ganska snabbt stopp i bassängbotten. :huvet

Kom upp till ytan, spottade ut en tandflisa, kände att jag hade ont vid höger öga så jag höll handen emot, och klättrade upp ur bassängen. Folk tittade skräckslaget på mig och sade att jag måste till akuten. Jag protesterade (är uppvuxen med en mor som tycker att "det läker nog av sig självt" och så tejpar hon några varv) och förstod inte att jag hade ett gapande sår i pannan ur vilket det strömmade ganska stora mängder blod.

Hursomhaver. Min bror pluggar till läkare och råkade befinna sig på sjukhuset på praktik just då, så han fick tom. äran att sy mig (på min begäran), vilket var en ganska kul grej.

Tro mig, jag brukar ALLTID predika om hur farligt det är att dyka när det är grunt, och har aldrig gjort det före eller efter denna gång. Men nu slog det slint i skallen, och tur som jag hade så klarade jag mig med blotta förskräckelsen. :tummenupp

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E

Du får vara försiktig det hade kunnat gått riktigt illa!
Men va kul att han fick sy dig och att han faktiskt ville det, det är inte vanligt att man brukar vilja sy eller operera en anhörig!

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Men va kul att han fick sy dig och att han faktiskt ville det, det är inte vanligt att man brukar vilja sy eller operera en anhörig!

Ähh, min morsa har sydde och lappade ihop mig och mina polare hela vår uppväxt..

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
:D Var det inte du och ngn annan ålänning som var här i Sthlm och hoppade från Västerbron för några somrar sedan? :jisses :jisses :jisses

Hehe, jajjemän. Här är tråden.
Upptäckte dock nyss att alla bilder försvunnit. Får ta och länka om dem. :tummenupp

Jo, jag tyckte det skulle vara roligt och skapa ett starkare band mellan oss. Läkaren som egentligen skulle sy lät inte så förtjust i idén, men efter att jag förklarat varför så tyckte han väl att det skulle gå för sig.

I ett tappert försök att hålla tråden on topic så avslutar jag med en helbild av mig (och 3 kompisar, varav 2 också är rätt så långa (tjejen är inte en av dem...)), på vilken en Sporthoj.com-tröja dessutom lyckades komma med. :D (Och orsaken till att vi 3 är så långa är för att Åland som vi alla vet drabbades hårt av Tjernobyl. Vi är helt enkelt lite muterade. Säger vi.)

Bifogat

• n762770907_368020_8977.jpg
    n762770907_368020_8977.jpg
    45 KB · Visningar: 934

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Läste i den där tråden. Kommer du lägga upp dom bilderna igen eller, och isf var? Blev jäkligt nyfiken nu. :)

Bilderna är nu uppe igen, i första inlägget. I sista inlägget lade jag in ett klipp från förra sommaren då jag slog nytt personbästa i volt med en mollbergare från 22m. :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln