supermoppe
Men i min värld...
Hahahahhahaha!!!Hittade bara 2 bilder, inge vidare bra kvalité men lite roligt eftersom man ser lite "före/efter" på hur mina fordon kan se ut
Hahahahhahaha!!!Hittade bara 2 bilder, inge vidare bra kvalité men lite roligt eftersom man ser lite "före/efter" på hur mina fordon kan se ut
Som du ser så var jag hos en proffsfotograf..och när han frågade mig om vilken look jag ville framhäva så var svaret alltingen 'chinga-tu-madre' / 'are u talking to me'- looken..som du ser..så blev det den första
Midsommarafton 09
Ha ha, andra bilden kan man ju bli lite osäker på . Vad hade du i vattenpipan egentligen?
Så här ser jag ut!välutrustad för en tur på fjället.
Ha ha, andra bilden kan man ju bli lite osäker på . Vad hade du i vattenpipan egentligen?
Fattas bara
"I´LL KILL YOU " ...
Tja Galli!
Som gammal styckare har man fortfarande blicken kvar när man ser kniv o kött framför sej, även om det har gått 15 år typ!
Fotot är fr. en månad sen. Vi hade gäster o det skulle grillas förstås!
Som äldsta son i familjen o fd styckare är man tveklöst BBQ-ansvarig i det läget!
Jag hade kämpat m. diverse marinad o spett o dylikt hela dagen, bilden är tagen precis då jag var klar m. spettningen o alltet på väg t. grillen.!
Sen att jag stod vid grillen i 3 timmar o inte kunde käka ngt efteråt (tack vare de mättande dofterna vid grillen) är en annan historia!
Kul att du gillade fotot iaf! Kramis/TooZen
"På en plats där kvinnor är underrepresenterade så blir männen så jäkla på..."
no offense!
Räcker det inte med en?
Inte det bästa fotot jag lyckats åstadkomma på mig själv men det fyller väl sin funktion- så här råkar jag se ut just ikväll Har inga andra foton på mig här...
*vinka* hahaha.
Alltingen?
Midsommarafton 09
Äeh, låt oss omformulera då. Räcker inte med en bild!!
Passa dig. Du vet det här med att ge ett finger så tar de hela handen.Nöjd nu?
Midsommarafton 09
Vem e din kille till vänster?
Trerrorist
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|