Bilder på medlemmar

EvilGixx

Mr.Weeee
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Oslo, Norwahey
Hoj
GSXR1000 K3
GSXR anyone :tuttar

Christopher_Vollen.jpg

DSC00910-2.jpg

DSC00911-2.jpg

Meg_R1000.jpg
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
mje handskarna är sååå 2006, men bilden e pure 2007..



äääh, du tolkar knäppt...

Du önskar du kunde få köra plastraket som mig, men din gamla sletna kropp lämpar sig varken för att va inpackad i ett sexy skinnställ eller agera fällkniv. :tungan

:hihi Tighta skinnställ har jag haft i 22 år, så det är min påse. Man sitter mer ihopvikt på min hoj än din. Däremot har jag inte ngt blixt-grodon ställ med fartränder, blixtar och plastgrejer här och där. Som du har haft hela din...hm... ettåriga hojkarriär ;)

Du får komma hit till sthlm babyface, ska du får dra mot fornminnet! :hihi
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
:hihi Tighta skinnställ har jag haft i 22 år, så det är min påse. Man sitter mer ihopvikt på min hoj än din. Däremot har jag inte ngt blixt-grodon ställ med fartränder, blixtar och plastgrejer här och där. Som du har haft hela din...hm... ettåriga hojkarriär ;)

Du får komma hit till sthlm babyface, ska du får dra mot fornminnet! :hihi

Fan va kungliga vi är på att snacka OT :D

Min hojkarriär är inte ens ettårig, men jag kör ifrån dig ändå.
O ja, jag ska ta mig te sthlm nångång när det är fint väder samtidigt som jag e ledig... :gnissla
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Fan va kungliga vi är på att snacka OT :D

Min hojkarriär är inte ens ettårig, men jag kör ifrån dig ändå.
O ja, jag ska ta mig te sthlm nångång när det är fint väder samtidigt som jag e ledig... :gnissla

Ja det är vi bäst på! :hihi Det här är endå en usel tråd som annars lockar fåfänga och egenkära att lägga upp sina PS:ade idolbilder på sig själva :hihi

Men jag ska sluta nu.
Säg till när du kommer till Stockholm! Jag ska starta på tvåan så du får lite handikapp vi rödljusen. :hihi

/J
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Ja det är vi bäst på! :hihi Det här är endå en usel tråd som annars lockar fåfänga och egenkära att lägga upp sina PS:ade idolbilder på sig själva :hihi

Men jag ska sluta nu.
Säg till när du kommer till Stockholm! Jag ska starta på tvåan så du får lite handikapp vi rödljusen. :hihi

/J

Jag photoshopar inga bilder!:rolleyes:
Använder bara paint för att få ner storleken :D

Yeeee, du får ju säga te när de e nå kul där borta så man kan spontanåka iväg på nåt, me min tur så sitter alla hojåkare inne o glor just den dan ja e i hufvudstan annars...
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Här är en bild på mig, jag får ursäkta att jag är lite sladdrig, bilden är från i vintras men nu sitter sommardeffen som en smäck.
 

Bifogat

  • chrillemarcus kopia.jpg
    chrillemarcus kopia.jpg
    51.2 KB · Visningar: 346

emullo

#2027
Gick med
3 Apr 2003
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
Ja det är vi bäst på! :hihi Det här är endå en usel tråd som annars lockar fåfänga och egenkära att lägga upp sina PS:ade idolbilder på sig själva :hihi

Men jag ska sluta nu.
Säg till när du kommer till Stockholm! Jag ska starta på tvåan så du får lite handikapp vi rödljusen. :hihi

/J

Kungligt..

Då har vi en utmaning på gång.. Dax att börja samla folk och sälja biljetter...

Kanske inte samma hyp som med v-gurkan men ändå, denna match drar till sig åskådare.. :tummenupp :yoparty
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Kungligt..

Då har vi en utmaning på gång.. Dax att börja samla folk och sälja biljetter...

Kanske inte samma hyp som med v-gurkan men ändå, denna match drar till sig åskådare.. :tummenupp :yoparty

Andreas hoj är ju en vanlig serietillverkad sporthoj så det kan man ju klara av per korrespondens: att jag drar mot en likadan 600:a här i Stockholm och skickar det filmade sorgespelet till Andreas.

V-gurra verkar ligga er ducatister varmt om hjärtat. Undras vad han tog vägen ;)

/J
 

Pizzabagarn

Guest
Här är en bild på mig, jag får ursäkta att jag är lite sladdrig, bilden är från i vintras men nu sitter sommardeffen som en smäck.

Fyfan....det här var årets bästa inlägg och jag kan inte sluta garva. thanx :tummenupp

Ps Att handduken är på plats beror det också på att det var vinter :D Ds
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Andreas hoj är ju en vanlig serietillverkad sporthoj så det kan man ju klara av per korrespondens: att jag drar mot en likadan 600:a här i Stockholm och skickar det filmade sorgespelet till Andreas.

V-gurra verkar ligga er ducatister varmt om hjärtat. Undras vad han tog vägen ;)

/J

Jag ska förnedra dig... du tror fortfarande jag har en 600 från fabrik...tss...
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Hittade en till schysst bild på mig
Det är ett par gula string jag har på mig.
 

Bifogat

  • dregga.JPG
    dregga.JPG
    21.6 KB · Visningar: 145

Wheelie_babe

Guest
Ja o snuttan:D
hemsk bild 05-06 på morgonen..:gnissla
 

Bifogat

  • caas.jpg
    caas.jpg
    16 KB · Visningar: 824
Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Jag å mina flickor :)
 

Bifogat

  • hooters.JPG
    hooters.JPG
    127.8 KB · Visningar: 1,182
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top