EvilGixx
Mr.Weeee
GSXR anyone
mje handskarna är sååå 2006, men bilden e pure 2007..
äääh, du tolkar knäppt...
Du önskar du kunde få köra plastraket som mig, men din gamla sletna kropp lämpar sig varken för att va inpackad i ett sexy skinnställ eller agera fällkniv.
Tighta skinnställ har jag haft i 22 år, så det är min påse. Man sitter mer ihopvikt på min hoj än din. Däremot har jag inte ngt blixt-grodon ställ med fartränder, blixtar och plastgrejer här och där. Som du har haft hela din...hm... ettåriga hojkarriär
Du får komma hit till sthlm babyface, ska du får dra mot fornminnet!
Fan va kungliga vi är på att snacka OT
Min hojkarriär är inte ens ettårig, men jag kör ifrån dig ändå.
O ja, jag ska ta mig te sthlm nångång när det är fint väder samtidigt som jag e ledig...
Ja det är vi bäst på! Det här är endå en usel tråd som annars lockar fåfänga och egenkära att lägga upp sina PS:ade idolbilder på sig själva
Men jag ska sluta nu.
Säg till när du kommer till Stockholm! Jag ska starta på tvåan så du får lite handikapp vi rödljusen.
/J
Ja det är vi bäst på! Det här är endå en usel tråd som annars lockar fåfänga och egenkära att lägga upp sina PS:ade idolbilder på sig själva
Men jag ska sluta nu.
Säg till när du kommer till Stockholm! Jag ska starta på tvåan så du får lite handikapp vi rödljusen.
/J
Kungligt..
Då har vi en utmaning på gång.. Dax att börja samla folk och sälja biljetter...
Kanske inte samma hyp som med v-gurkan men ändå, denna match drar till sig åskådare..
Här är en bild på mig, jag får ursäkta att jag är lite sladdrig, bilden är från i vintras men nu sitter sommardeffen som en smäck.
Här är en bild på mig, jag får ursäkta att jag är lite sladdrig, bilden är från i vintras men nu sitter sommardeffen som en smäck.
Andreas hoj är ju en vanlig serietillverkad sporthoj så det kan man ju klara av per korrespondens: att jag drar mot en likadan 600:a här i Stockholm och skickar det filmade sorgespelet till Andreas.
V-gurra verkar ligga er ducatister varmt om hjärtat. Undras vad han tog vägen
/J
Ja o snuttan
hemsk bild 05-06 på morgonen..
Vad var styck priset på dom..?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping