Bilder på medlemmar

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Alla damer! Här får ni en färsk otränad 17åring att glo på efter alla dessa gubbar :) :rolleyes: :tungan



(fyller år idag! säg grattis!)

grattis, och fyfan vad klen du var:rofl

Jag måste också porra mig lite! Tihihihi!
Här är lilla jag och Teo Tssss *Ler* Hihihi
Jag till höger , Ligga? *Fniss*

IMG_1952.jpg

fan vad het du var då jörgen!:kär
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tyst!!! Du ska stå 1.25 bakom oss under vigseln och smacka på alla som bråkar med järnröret, prexis som vi sa.

så jag ska både gifta mig med dig och stå 1.25 m bakom dig och agera mafioso, samtidigt??:va jag är man, klart jag inte fixar flera saker samtidigt:D du får hyra in en annan bodyguard så kan vi stå framme vid altaret och smeka på varandra ringarna i lugn och ro:7peta
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Grattis!! :Rockbanan

Jag ser att det växer smörgåskrasse under armarna! Det är bra! :nicka
Tack
Haha, ja visst :) :tummenupp

grattis, och fyfan vad klen du var:rofl

Som jag skrev, otränad! Senast jag tränade var nog dagen innan jag tog A1-kortet.... i JUNI:rolleyes: :tummenupp sen dess så har jag inte orkat faktiskt, men jag ska nog ta upp detdära igen, gött o kunna impa på brewdarna med lite muskler vettu :tummenupp :D :)
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Som jag skrev, otränad! Senast jag tränade var nog dagen innan jag tog A1-kortet.... i JUNI:rolleyes: :tummenupp sen dess så har jag inte orkat faktiskt, men jag ska nog ta upp detdära igen, gött o kunna impa på brewdarna med lite muskler vettu :tummenupp :D :)

som om du var biffigare då:såjaponken
nejdå, nu ska jag inte vara elak när det är födelsedag och allt:tungan
muskler för att impa... suck:D muskler ska inte se bra ut, de ska göra sitt job:fakta själv tränar jag för att bli stark, uthållig och smidig, allt för att kunna ta vara på mig själv i en situation där civilisationen sviker mig:tummenupp
 

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Ort
Phoenix
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
:tummenupp
 

Bifogat

  • n596162033_382930_5880.jpg
    n596162033_382930_5880.jpg
    25.7 KB · Visningar: 139

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
som om du var biffigare då:såjaponken
nejdå, nu ska jag inte vara elak när det är födelsedag och allt:tungan
muskler för att impa... suck:D muskler ska inte se bra ut, de ska göra sitt job:fakta själv tränar jag för att bli stark, uthållig och smidig, allt för att kunna ta vara på mig själv i en situation där civilisationen sviker mig:tummenupp

Nä, faktiskt inte, har mer mage nu bara:rolleyes: men inte som jörgen iof.:näsblod

:rolleyes:

haha, jag behöver inte vara särskillt stark, jag klarar mig i skogen ändå, om civilisationen sviker. Om jag får ha med mig en studsare och en kniv, och en kasse amunition dårå.:) :tummenupp

Men om du ska gifta dig med Jörgen så kanske det behövs lite styrka, uthållighet och smidigh(f)et
:tummenupp :tummenupp

:)
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nä, faktiskt inte, har mer mage nu bara:rolleyes: men inte som jörgen iof.:näsblod

:rolleyes:

haha, jag behöver inte vara särskillt stark, jag klarar mig i skogen ändå, om civilisationen sviker. Om jag får ha med mig en studsare och en kniv, och en kasse amunition dårå.:) :tummenupp

Men om du ska gifta dig med Jörgen så kanske det behövs lite styrka, uthållighet och smidigh(f)et
:tummenupp :tummenupp

:)

mohaha:hihi

studsare, kniv och ammo är civilisation:fakta det jag menar är att du ska kunna fälla en älg med tänderna, flå den med naglarna och steka den med en brakskit. DÅ (!!) har du uppnått civilisationsoberoende:tummenupp

jörgen är snäll och from som ett lamm(kött):tungan

Ja gärna :brynad, är han (teo) singel eller?

ingen annan vill ha teo så fråga du:tummenupp
 
Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
mohaha:hihi

studsare, kniv och ammo är civilisation:fakta det jag menar är att du ska kunna fälla en älg med tänderna, flå den med naglarna och steka den med en brakskit. DÅ (!!) har du uppnått civilisationsoberoende:tummenupp

jörgen är snäll och from som ett lamm(kött):tungan


Närå! Men de e lungt, jag ger mig på dom mindre djuren med tänderna vettu! Typ ekorrar och hamstrar o sån skit, det går o överleva på, går att käka rått också! o så kan man göra en fin klänning i igelkottaskinn :tummenupp

Jörgen är inget lamm! Han är en Bock!!!


:) :rolleyes: :D
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag måste också porra mig lite! Tihihihi!
Här är lilla jag och Teo Tssss *Ler* Hihihi
Jag till höger , Ligga? *Fniss*

IMG_1952.jpg

Det där är ju inte Teo :( Det är en ung Markoolio ser det ut som, men han är bra söt den där :gnissla Du med såklart, ser ut som Mark´s brorsa för fan!
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top