Kneedrag
Guest
Busan 08
Nja ingen kärlek här men något snyggare än Honda cbr 1000 08
Nja ingen kärlek här men något snyggare än Honda cbr 1000 08
Last edited:
Villken är snyggast ZZR eller Busan?? det är frågan
Uppdatering på kwacken 08
zzr 08 Motorvägsmiskaren ZZR 1400 har fått den uppdatering den tvunget behövde för att klara sig för nästa år då Euro 2 förbjuds. Nu klarar den Euro 3 och har fått högre toppeffekt och ett jämnare mellanregister.
Faster ta bort texten. Jag har ingen lust o pm firefly.
OT om du har så dåligt med pengar varför inte fråga Shellgänget de hjälper dig gärna jag är säker på det. Såå trevliga killar![]()
200 horses med trycksatt luftburk, inte illa![]()
Fan vad besviken jag blev på den nya Busen!
Jag trodde verkligen att dom skulle släppa en bomb precis som dom gjorde -99
när dom krossade allt!!!
Iallafall 1500cubik och en 210-220 kusar räknade man ju med för att det ska vara värt att utveckla en ny version!
Det var ju fasen 9 år sedan första Busen rullade ur fabriken,är 15-20 hk mer allt dom lyckades med sedan dess?!
Nä, det är som vanligt,ska man ha nåt som går fort får man ordna det själv....PTCCHHHHHHH!
http://www.bike.se/content/2134/
Den här verkar kul!
MV AUGUSTA F4 312
Tråden heter ju faktiskt "bilder på..." så vi håller väl det till mest bilder. Det är intressant text, och vi kan ju ha lite småsnack om hojarna på bilderna. Så jag tar bort den långa inklippta engelska produkttexten så kan du väl skriva en länk till vart du hittat texten och på så sätt kan folk klicka sig till den infon.3204392Jag har helt för mig att tråden hette Nya hojmodeller 2008 när jag lade in min text OCH mina bilder på en för året 2008 HELT ny och dessutom för en gång skull BRA Amerikansk motorcykel.
Hade jag insett (sett) att tråden hette Bilder på nya hojmodeller 2008 så hade jag naturligtvis inte laggt upp texten, dock så är texten INTRESSANT om man läser den och ger en ganska objektiv syn på en för året 2008 helt ny motorcykel.
Japp, jag har dåligt med pengar, får lida för det nu, men jag har kört 1800mil detta året, spelat in en film och slappat järnet. Jobba får man göra när det inte är hojsäsong...
Fast, detta är också OT, tråden heter fortfarande Bilder på nya hojmodeller 2008.
Med tanke på rasen på ZX-12R så hade jag inte vågat köpa nya 1400an detta året. Dem två emellan så blir det Busan.
Men ZX-10R:en är jävligt fet och dem gamla litermaskinerna har ju uppvisat god kvalitet...
Tråden heter ju faktiskt "bilder på..." så vi håller väl det till mest bilder. Det är intressant text, och vi kan ju ha lite småsnack om hojarna på bilderna. Så jag tar bort den långa inklippta engelska produkttexten så kan du väl skriva en länk till vart du hittat texten och på så sätt kan folk klicka sig till den infon.
http://www.youtube.com/watch?v=JN-CBpFRirY&mode=related&search=
...och är den nya Busen bättre än den gamla så får Kawan problem!
mycket effekt helt klart MEN mot turbo stoppar nog ingenting faktiskt!!Detta är OT men...
...det skiter jag i![]()
Har en polare nere i Karlskrona som har en -06 Hayabusa, mappad med E85 till 184hk på slangen. Det enda som är gjort är bytt bränsletrycksregulator, PC III och BMC-luftfilter.
Det är jävligt mycket effekt![]()
Hayabusa rockar.
Det är synd att det går åt så mycket etanol annars hade det vart ett suveränt bonntrimmningsalternativ!
För att få ut 184 kusar bak på 95 oktan så räcker det sannerligen inte med bara mappning,bränsletrycksreg och filter på en Busa utan en bra slant till så det är synd att bränsletörsten ökar såpass med etanol.
finns det någon som e så intresserad av Buell att dom läser hela texten ?
ahh snygg den är, zx10:an får stor lust o handla, dom har lyckats tycker jag![]()
a riktigt snygg, 07an däremot ser ut som stryk framtill
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X