Förvisso ingen renodlad motard, men det känns som att den här tråden ligger närmast.
En bild på min leksak hur som helst.
Tycker dom är coola Tufft att vara lite unik!
Förvisso ingen renodlad motard, men det känns som att den här tråden ligger närmast.
Var ute och tog kort på min raket för några dagar sen
Den var fet som fan, men vet du om man kan köpa svart&vit plast till en 03:a
en på min då från början en ktm 660 -04, nu med plast från 450/525 (tank, kylvingar, sadel, bakskärm.
en på min då från början en ktm 660 -04, nu med plast från 450/525 (tank, kylvingar, sadel, bakskärm.. istället för att modda original bakram så svetsade jag en ny
Ljuddämparn är inte fastsatt på bilden.. nu sitter den högre upp.
Micha - Blev ju riktigt bra det där! Jag hittade en luftburk i garaget oxå om det är av intresse?
//Robin Uppsala
Har du slipat fetplast förrut? Har du nått tips hur man ska bära sig åt?tack jo visst blev de bra, o bättre blir de.
ska slipa bakramen o lägga en "fin" fog istället för himpavimpa svetsningen som jag gjorde lite snabbt. Sen ska ramen lackas, slipa o polera all plast så att de ser ut som nytt, sen på med nya dekaler
Ska gjuta nya kåpor till bakramen, original passar nog inte. Så jag behöver nog inte luftburken men tack ändå
Har du slipat fetplast förrut? Har du nått tips hur man ska bära sig åt?
Har provat att slippa och gnugga och fått det hyfsat men det tar ju en mindre evighet!
Ok! Tålamod in i oändlighet. Det är just en KX500 jag tänkte polera lite på.de har sina fördelar att jobba på en verkstad, alla verktyg man kan tänka sig
gjorde de på min kx500 jag hade förut.. då gjorde jag de med fint sandpapper, våtslipning, polering med maskin. de enda jag kan tipsa om är att ha tålamod, tyvär
Ok! Tålamod in i oändlighet. Det är just en KX500 jag tänkte polera lite på.
Lillmoppen!tillbaka till trådsyftet (bilder)
Lillmoppen!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |