Orginal ska det vara ca 53hk med katalysator. Den har både insprutning och abs.
På min har jag slängt på ett remus helsystem utan kat, öppnat luftburken, i med unifilter och en kugg mindre drev fram = en helt annan hoj! Utseendemässigt har jag satt på en 530 exc framlampa och ktms motardskärm + gaffelbenskydden från BMW Xchallenge och fälgstripsen.
Här är den i orginalutförande: http://www.amadirectlink.com/riding/reviews/2007/XSeries/Xmoto.jpg
Fan jag vill också ha en två-taktare.
En kille körde en KTM 380 uppe i Örebro på motardbanan där och den gick så in i helvete! Den var lite svårkörd, men jävligt ball!!
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |