Bilder på våra supermotarder!

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
jag vill oxå ha Motard (igen) Kanske en sån här? View attachment 376276 Något att ha? Körde Husky/450 förr (i Två år) Men tyckte att det blev lite halv jobbigt med 450 den blir ju lite hetsig i längden,, Men kul :D Blir det kuligare med en fs570 :va

570:n är en ruggigt fin maskin.
Dom verkar stå lite högt i kurs bara, men håll ögonen öppna så dyker det säkert upp en bra till våren.

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Tre år och 2000 mil senare ser den nästan likadan ut.. Och inte några problem på vägen, bra grejjer! :fakta :yoparty

Ytterliggare ett par år och ett antal mil senare. Dock höstkläder på bilden. Fortfarande inga problem :hojsmilie :banana

Bifogat

• sh4.jpg
    sh4.jpg
    127.9 KB · Visningar: 191
  • IMG_6368_1296x864.jpg
    IMG_6368_1296x864.jpg
    120.5 KB · Visningar: 210

Mike.L

Mike.L
Gick med
9 Feb 2011
Hoj
KTM 890 r-2022
Låter Bra :)... Har (Hoppas jag?) en på gång, Men du har rätt!! lite överkurs priser på dom, :fakta OM man nu hittar någon som sagt.. Har hört så mycket gott om motorn :tummenupp Om det går som jag vill, så sätter jag ut en bild på den i veckan.. Fast Alla redan sett en sån , men va fa,, :hej

Mike.L

Mike.L
Gick med
9 Feb 2011
Hoj
KTM 890 r-2022
Mycket trevligt val!

Hi Hi Hoppas det, Batteriet va helt dött stått oladdat :huvet så jag har bara startat den en gång. Men lät lovande (Men ny pipa va?) ser att du kör Husa :tummenupp Byter man ut luftfiltret mot K&N eller liknande? Tänkte åka direkt o köpa ny plast. Men ju mer jag ser den :rock Fan va snygg den är i gul o Blå.. Våren,,:gråta (Nu såg jag!! du e från Örebro,, Det var där jag hämtade den,).

Last edited:

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Bergos.de har mycket delar till våra husor. Jag har själv inte gjort någon effekthöjande åtgärd på min, tycker inte det behövs för landsvägsbus (den går att slanga med utan problem i originalutförande :D), men det är väll alltid skoj med lite mer "uumph"

Migesson

Guest
Bilder under 1 års tid ;) När jag hade den hemma sen demonterat den sedan i klart skick ;) :tummenupp :fakta :smasha

555231_10200302998320168_1511145429_n.jpg

20120529319.jpg

IMG_1126.jpg

Mike.L

Mike.L
Gick med
9 Feb 2011
Hoj
KTM 890 r-2022
Bergos.de har mycket delar till våra husor. Jag har själv inte gjort någon effekthöjande åtgärd på min, tycker inte det behövs för landsvägsbus (den går att slanga med utan problem i originalutförande :D), men det är väll alltid skoj med lite mer "uumph"

Låter bra Då får den vara som den är så länge :) Bergos ok Tack! Ska in o kolla..Min Husa Är körd endast på bana (4.5tim) Tror det var På Örebros motorbana? Hur e den kör Du själv där? (Om) hur gör man för att köra på den, kan man bara komma dit eller måste man ha licens M.M? vore kul att prova..

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
För träning skall du vara medlem i svemo-ansluten klubb samt köra glykolfritt i kylsystemet och ha ett uppsamlingskärl för alla eventuella vätskor som kan sticka ut någontans. Kostar 200 per gång som du betalar på plats. Du har nog dock närmare till Gröndal, den banan har jag kört en gång, fruktansvärt skoj! Samma krav där (isch). Tävling är det fler krav på.

Mike.L

Mike.L
Gick med
9 Feb 2011
Hoj
KTM 890 r-2022
För träning skall du vara medlem i svemo-ansluten klubb samt köra glykolfritt i kylsystemet och ha ett uppsamlingskärl för alla eventuella vätskor som kan sticka ut någontans. Kostar 200 per gång som du betalar på plats. Du har nog dock närmare till Gröndal, den banan har jag kört en gång, fruktansvärt skoj! Samma krav där (isch). Tävling är det fler krav på.

Gröndal :tummenupp kollade runt lite på banor,, såg att det finns? en bana i Östhammar oxå Hm?, Någon som vet något om den,,. Fan jag Måste prova Bana i sommar :banana passar Ktm,s kraschpuckar på Husan? eller måste man ha märkes pryl=Husa :rolleyes: (har liggandes Ktäm i garatchet).

Yelly

Sommarluft i däcken
Gick med
5 Feb 2011
Hoj
Gsxr 1000 K6, KTM 450exc motard,
Gröndal :tummenupp kollade runt lite på banor,, såg att det finns? en bana i Östhammar oxå Hm?, Någon som vet något om den,,. Fan jag Måste prova Bana i sommar :banana passar Ktm,s kraschpuckar på Husan? eller måste man ha märkes pryl=Husa :rolleyes: (har liggandes Ktäm i garatchet).

Borde kunnapassa, för de är ju samma fälgar iaf. Try it!

huSSe

husse
Gick med
1 May 2007
Hoj
Kå Te eM 690r
har aldrig sett bilder från östhammarsbanan.
är ju närmast för mig. skulle vart kul att kunna åka
ner o kolla o känna på läget där nere.

Mike.L

Mike.L
Gick med
9 Feb 2011
Hoj
KTM 890 r-2022
har aldrig sett bilder från östhammarsbanan.
är ju närmast för mig. skulle vart kul att kunna åka
ner o kolla o känna på läget där nere.

Ska kolla upp banan Känner ett par som har kört eller dom kanske fortfarande kör där? såg på hemsidan att dom har lite av varje och att Enduro banan verkar vara öppen... (grattis ni med vinter hoj :mad: Hur i helvete får man bort batteriet Från Husa 570 :huvet skulle sätta på en c-tec laddare men skruv (muttern) jäv,, har hamnat snett o då måste man ju ta bort Bat,,Helvet,,, (på Pluss sidan) får bort säkrings hållaren samt allt annat men verkar som det är bra tight me kablar m.m. Får väl ladda o chansa på att det går Mycket bättre imorgon,, Fan va less jag blir Gäääsp..

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Ska kolla upp banan Känner ett par som har kört eller dom kanske fortfarande kör där? såg på hemsidan att dom har lite av varje och att Enduro banan verkar vara öppen... (grattis ni med vinter hoj :mad: Hur i helvete får man bort batteriet Från Husa 570 :huvet skulle sätta på en c-tec laddare men skruv (muttern) jäv,, har hamnat snett o då måste man ju ta bort Bat,,Helvet,,, (på Pluss sidan) får bort säkrings hållaren samt allt annat men verkar som det är bra tight me kablar m.m. Får väl ladda o chansa på att det går Mycket bättre imorgon,, Fan va less jag blir Gäääsp..

Lossa bakramen o låt den ramla ner. Du får dra ut plasten ur hylsorna efter att du lossat skruvarna.
Sen kommer du åt.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...