En pik sen i måndags kanske? Då blev det lite jordfräsTom Byron skrev:Nee, det är en jordfräs!
Busaberg skrev:En pik sen i måndags kanske? Då blev det lite jordfräs
ehh va fan hände? tog du bilden? måste har vart äkligt å hitta hojjen när den fortfarande brinnerDvdmaster skrev:Nu är den lätt att kicka igång
wdac skrev:ehh va fan hände? tog du bilden? måste har vart äkligt å hitta hojjen när den fortfarande brinner
Dvdmaster skrev:Jag tog bilden. klart man blev chockad, men jag var bara tvungen att hämta kameran och ta några bilder. Det var några invandrarungar som tände på.
bagerah skrev:fy fan vad tråkigt
fast lite coolt å ha sinnesnärvaro nog att föreviga det...gillade bilden i din profil.
de va säker för små för att staffas oxå? hur gick det med ersättning från FB??Dvdmaster skrev:Tackar. tänkte också att man var tvungen att föreviga det !!
om min hoj hade brunnit så hade jag först försöka släcka elden och sedan kanske hämta kameran, kunde du inte släcka den? hoppas den var halvförsäkrad åtminstoneDvdmaster skrev:Tackar. tänkte också att man var tvungen att föreviga det !!
wdac skrev:de va säker för små för att staffas oxå? hur gick det med ersättning från FB??
DwD skrev:om min hoj hade brunnit så hade jag först försöka släcka elden och sedan kanske hämta kameran, kunde du inte släcka den? hoppas den var halvförsäkrad åtminstone
Annish skrev:jag kan säga såhär... dom var juh helt klart snyggare än vad jag trodde att dom skulle vara!!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|