Aj, aj, aj vad varmt den går. Bestycka om och bort med SASen.SM-KRiPPA7 skrev:Min pärla med mickey mouse öronen på =)
Spider skrev:Aj, aj, aj vad varmt den går. Bestycka om och bort med SASen.
.
Japp, blått långt bak på rören -> varmt. Som jag fått det förklarat så är det perfekt med typ 10 - 15 cm blått, d.v.s. bara på själva kröken. Oavsett hur långt som är idealt så går den hojen *mycket* för varmt.flipm0de skrev:hur vet du det? krökarna?
Jockwell skrev:Här kommer en bild på min käresta Den är ny, men med en annan bak... Snart ska det tillkomma miniregskylt, kraschpuckar och handtagsskydd. Även lite senare förhoppningsvis ett FP-helsystem. Men först och främst ska det köras
Hsb-Chrille skrev:Jävligt snygg bak på den, vart kan man köpa en sån skylthållare nånstans?
Jockwell skrev:Tackar! Det är en KTM racing bakdel som är modifierad (mycket kapande och trixande ). Såg det på en utställnings force edition och blev tipsad om detta. Kan lägga in fler bilder när jag kommer hem från jobbet så man ser tydligare...
Spider skrev:Aj, aj, aj vad varmt den går. Bestycka om och bort med SASen.
.
Hsb-Chrille skrev:Ja, gör gärna det. Ska byta ut min också, orginalet är ju så jävla fult.. så det går att beställa ett sånt som du har från ktm menar du?
Jockwell skrev:Här kommer en bild på min käresta Den är ny, men med en annan bak... Snart ska det tillkomma miniregskylt, kraschpuckar och handtagsskydd. Även lite senare förhoppningsvis ett FP-helsystem. Men först och främst ska det köras
Jockwell skrev:Original ser inte alls bra ut, ger inte alls hojen någon rättvisa för sitt annars vackra utseende. Ja, de finns att köpas hos KTM handlarna. Som jag skrev tidigare krävs det en rejäl modifiering av bakskärmen, finns inte mycket kvar utöver det man ser...
Här kommer några bilder...
Hsb-Chrille skrev:Ruggigt snyggt var det iaf Tror nog att jag tar och beställer en sån där ktm-flärp och smäller dit
Här är en likadan fast lite mer i sin rätta miljö och med rejsstuk.Tjet skrev:Den där var så [insert valfri svordom här] snygg! Snyggare/stilrenare motard får man nog leta bra länge efter.
Supermoto skrev:Här är en likadan fast lite mer i sin rätta miljö och med rejsstuk.
Och så en supersnygg modellkille som kör
Jockwell skrev:Original ser inte alls bra ut, ger inte alls hojen någon rättvisa för sitt annars vackra utseende. Ja, de finns att köpas hos KTM handlarna. Som jag skrev tidigare krävs det en rejäl modifiering av bakskärmen, finns inte mycket kvar utöver det man ser...
Här kommer några bilder...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |