Jonte76
Sporthojsnörd
magnus_bra skrev:e det du som kommer att ha det största vänsterbenet på stranden i år eller???
Tror inte det!Dave hjälper han å kicka igång hojen
magnus_bra skrev:e det du som kommer att ha det största vänsterbenet på stranden i år eller???
Nej, för jag kommer ha ett ännu störremagnus_bra skrev:e det du som kommer att ha det största vänsterbenet på stranden i år eller???
Morrre skrev:Min hojj
nä dom går inte bra.. slöa som fan tyvärr.The red power skrev:fräch går den bra men ´hur hadde du tänkt dig o göra med blinkers o baklampa
Frredde skrev:2 bilder på min helt nya 05'a med 0 mil.
F.Ö totalt ostylad än så länge...
SOm första hoj tror jag den kommer funka skitbra
Matthias skrev:hej...köpte min husaberg 650 idag....
har haft en -02 tidigare,så alternativet va redan givet.. nu väntas de på barmark...ja brukar inte klaga på snön,men nu får den gärna skynda sig bort litte....
Den är nog silver, på sista bilden är det tröjan som gör den svart...Grrrooov skrev:Är tanken silverlackad på bild nummer 2? Har du någon närmare bild? På en av dom ser den ju svart ut.
Rasorblade skrev:Den är nog silver, på sista bilden är det tröjan som gör den svart...
sirSmokealot skrev:Tycker det blev bra med tanke på att det är första gången jag håller i en sprayburk i mitt liv
Inte direkt i enighet med gällande trafikregler, men
Rasorblade skrev:Black is black!!
Du skulle ha tagit en bild när de blinkar oxå!!
Grrrooov skrev:Är tanken silverlackad på bild nummer 2? Har du någon närmare bild? På en av dom ser den ju svart ut.
http://www.omeromoto.com/special_parts.htmGrrrooov skrev:kostar???
Supermoto skrev:http://www.omeromoto.com/special_parts.htm
ojoj - de hade visst uppdaterat sidan lite nu sen jag kollade sist. Nya dekaler och ny tank i 06-stuk
Grrrooov skrev:Är tanken silverlackad på bild nummer 2? Har du någon närmare bild? På en av dom ser den ju svart ut.
Grrrooov skrev:På dom sidorna så verkar det inte vara sådär läckert om man kollar skarvar men det kan vara ljuset som gör sig dumt.
Gör dom nya ramar också? Duger inte standard?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|