philsson skrev:Skickligt! Foten på bromsen?
Litegrann...
philsson skrev:Skickligt! Foten på bromsen?
Försökte med bromsen idag för första ggn, hojen dunkar ner så fort jag trycker lite men det är väl bara till att öva. Jag vill också komma lika högt, ge mig några veckor.-PLM- skrev:Litegrann...
-PLM- skrev:En bild på orange moped från idag!
fräsh och fin hoj.Barrett skrev:Hyndan i väntan på våren, nya dekaler samt smäckrare plast till handtagsskydden. Men sen ska det väl vara klart för denna gången.
Swedie skrev:ja så här ser min ut dårå. Ska på med mer dekaler o färger snart.
Grrrooov skrev:Och så kommer det lite lösgrus under bakhjulet och sen så får du sladd. Sen går allt jättelångsamt, du ser hojen glida iväg bortåt, höra skrapet från plast, du tumlar runt ett par gånger på armbågar och knän, slår huvudet i backen, sen trillar hojen in i en snövall och sen stannar du själv.
Kliver upp och kollar på din repade hjälm, handskar, jacka och byxor och tittar in genom hålet på byxorna och ser ett blodigt knä, lyfter upp bågen och går iväg...
Slutsats, fan va ont det gör att dra ikull.
pwracing skrev:Mitt nya åk!,....en 525 EXC -06 med motardkit!
Vad snyggt det var med vit plast!.chukabowa skrev:min 525:a fottad idag.
Det var riktigt snyggt med vit plast. Jag tror att en svart tank skulle passa bra på din hoj, eller?chukabowa skrev:min 525:a fottad idag.
nä jag har aldrig blivit stoppad på mc. men stannar dom en så har dom nog några saker o klaga på.pwracing skrev:-chukabowa,....kör du med akra:n på gatan?,...blivit stoppad av farbro blå som har haft invändningar om det?.........(bara nyfiken)
mvh/Patrick.
gissar på att du kört på bakhjulet några gånger tidigare-PLM- skrev:Ny söndag, nya bilder......
Fy vilka bilder!.-PLM- skrev:Ny söndag, nya bilder......
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|