ful sadelJösse skrev:Ute i vårsolen.
Haha, alla sitter vi i skruvandet ;DZana skrev:Aha, du bytte alltså bort bergaren mot en crf.. Fett... Lär ju passa dig ännu bättre... Vitt är fan tokfräscht också...
Tror jag tar ut hojen imorgon...
Måste bara hitta ett stag att fästa nummerplåten i och sen behöver jag ett baklyse också... Jaja, det löser sig nog...
Väntade på distans just där, sen kom jag på att om man vänder skiten så passar detZana skrev:Äsch, jag har bara blygsam mekning framför mig... Vad håller du på med då? Ser att det fattas frambroms, väntar kanske på skiva/ok eller...?
DwD skrev:Gissa om Snuten glor på en
obs hojjen är ej färdig moddad ännu
Zana skrev:Där står hon på gården och fryser, var kom alla moln ifrån? Pissväder...
Clipside skrev:Är det bara jag som vill se en film när du kastar dig ut och landar i sadeln på henne och gör en wheelie i solnedgången?!
Clipside skrev:Hehe, mmm det är 14672 st medlemmar på SH just nu, om vi säger att 7000 medlemmar lägger en tia var så borde det va motivation nog, tänk nu efter det är nästan en ny hoj
Ok sjätte våningen är nog lite häftigt, men om det vore från andra, skulle det vart tufft både på film och för din fram-påse, men dock värt det!
Och jag som trodde det var Ollejesseboy skrev:Ja, alldeles för dålig frekvens på porr här ju!
jaja, slänger in en till på min då, tyvärr med mig på hojen, det kan man va utan, men en blivande motardtjej bakanför!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|