Lilja skrev:dom har ingen vidare hållbarhet!, inte bak i allafall
det beror ju på hur man kör förståss!
haha
Finns det något liknade med hårt gummi i? Har ingen aning om hur dom där är visserligen. Ville ha något billigt att sätta dubb i.
Lilja skrev:dom har ingen vidare hållbarhet!, inte bak i allafall
det beror ju på hur man kör förståss!
haha
Grrrooov skrev:Finns det något liknade med hårt gummi i? Har ingen aning om hur dom där är visserligen. Ville ha något billigt att sätta dubb i.
Grrrooov skrev:Finns det något liknade med hårt gummi i? Har ingen aning om hur dom där är visserligen. Ville ha något billigt att sätta dubb i.
Wizze skrev:och så ett par bilder på min..
Hi-ho skrev:Är det någon mer än jag som har svårt för framlyset på denna modell? förövrigt så givetvis
behövs en sån dekaltrimmas... trodde dom gick bra redan utan dekalerIO skrev:Min dekaltrimmade moped...
chukabowa skrev:behövs en sån dekaltrimmas... trodde dom gick bra redan utan dekaler
haha... jo jag har sjävl funderat på o fixa till min lite. e sugen på vit plast.. med flames påIO skrev:Jodå, motorn är inget fel på men dom ser ju ut som skit ur kartong.
chukabowa skrev:haha... jo jag har sjävl funderat på o fixa till min lite. e sugen på vit plast.. med flames på
chukabowa skrev:haha... jo jag har sjävl funderat på o fixa till min lite. e sugen på vit plast.. med flames på
med luddig sadel då oxå eller?Rasorblade skrev:Nästan som jag hade tänkt...vit plast och svarta tigerränder!
Men men vi får väl se vad polarn kan fixa....
Här är några varianter...Grrrooov skrev:Någon som har någon svart Husaberg? Såg en lite tidigare som var svart med hel tank. Har sett en på film en gång med jag vet inte vem som har den alls faktiskt.
jonte76 skrev:En bild från en härlig sommardag .Längtar tills sommaren
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |